Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Boala August 10, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:49 pm

Un virus mortal mi te-a adus in brate ieri si m-au incalzit ochii tai ca rugul facut vara in tabere de copii la munte,
iubirea ta e otravitoare dar fara ea m-as risipi printre nori,
mai lasa-ma sa te gust cu furie si sa inchid seiful din pestera inimii mele,
viata ma asez cuminte pe o banca si privesc stelele,
sunt departe dar cand ma prinzi de mana rade luna poznasa,
dragoste imi canti serenade,
m-as mai duce tacuta pe un camp si as privi soarele,
m-am intins pe patul de margarete patate de vise si am simtit ca o boala dragostea mea pentru tine,
flori paziti-mi sufletul azi dar lasati-ma sa plec departe cu zorii dupa mine,
vesela sa urc muntii in zori cu fluturii in cor fara grija,
deasupra cer fara nori si jos prapastii pline de ferigi ,
stanci printre vise dar lasati soarele sa arda numai pentru inima mea,
am sarit peste usi inchise si am cautat iubiri cantate in sunet de pian si trompete,
cateodata bate vantul peste viata mea dar imi place sa aleg drumul din cioburi colorate si mi se pare ca de data asta se potrivesc mai bine,
daca cazi sa te intrebi cate trepte mai sunt pana jos si daca s-a meritat sa urci totusi atat ,
mai lasa-mi viata speranta ca-n joc inocent de copii se-ascunde misterul de a pasi fara frica prin hauri,
iubirea ca boala de nimeni tratata te-ascuzi dulce printre vorbe tarzii,
nici nu mai stii daca stai ascuns sub poduri sau te lasi furat de ape ,
as pleca intr-o noapte departe pe plute in orasul tau plin de flori si
m-as ascunde sub bolte de rozmarin tarziu in nopti de dor,
daca te pierzi printre tulpinile inalte sa te ti dupa stele pe drumul tau ,
unele stralucesc ai sa vezi doar pentru tine si altele sunt greu de ghicit mai bine
deseneaza-le,
fa o harta pentru inima ta in zile intunecate si pentru vreme rea dar aminteste-ti mereu de joc de copii si de frumusete de fluturi in zbor.

 

14 Responses to “Boala”

  1. Cristian Says:

    Mai fata dar frumos scrii.
    pe bune, daca ai putea sa te ocupi doar de asta
    Gaseste-ti unul cu bani sa te tina si de care sa-ti placa si pune-te pe scris ca scrii bine .
    Cristian

  2. Cristian Says:

    Tie nu -ti trebuie o relatie batuta in cuie, iti trebuie o relatie care sa-ti placa.
    Asta imi place la tine,
    oricine ar fi asta daca nu-ti place elegant il trimiti dupa bunica-sa
    Asta chiar imi place, tu nu stai niciodata langa cineva daca nu iti palce tipul si asta este foarte interesant.

    Cristian

  3. Cristian Says:

    Neaparat bine situat financiar, sa te rasfte, sa te plimbe, si tu sa-ti vezi de scris
    Tu vad ca iesi, curaj sa aibe la sa te invite ca vad ca tu te duci , mie asta imi place de tine,
    esti o super fata eu m-am distrat cu tine cum n-am facut-o cu o fata niciodata,
    te duci frate, dansezi, nu sufoci omul,
    circuli frate,
    esti o fata perfect stapana pe tine.
    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Pai ce conteaza draga , asa s-a nimerit ca m-ai intrebat daca am travesrat strada pe rosu de atrag politia.
      Nu draga, am spart semaforul din colt.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Draga plec la mare de marti ,
        vre-o saptamana.
        Iti aduc scoici.

        Bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Cea mai mare bucurie a mea este atunci cand lumea ma citeste,
        nu ma intereseaza altceva.
        Sentimentul ca placi,
        ca cineva isi pune o cafea dimineata si te citeste este extraordinar,
        nu-l poti descrie.
        Lasa draga ca or sa-mi de-a si premii atat de multe ca nu o sa mai am unde le pune.

        Bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Plec singura la mare draga, ce credeai?
        Ma duc la o prietena de-a mea.

        Uratule,
        te pup,
        bogdanahelp

  4. Cristian Says:

    Tu esti frumoasa, esti desteapta, pune mana pe scris ca tu poti scoate bani frumosi din asta.
    Luand-o pe firul logic cineva ti-o fi aprins si tie macar un beculet in mintea ta de brici.
    Imposibil, macar o privire o fi trecut pana la tine.
    Stii ce-mi place?
    daca te plimbi cu politia prin parcuri si servesti masa in oras,
    esti tare fata
    dar leaga-te de cineva,
    asta e ideea.
    sa te aud ca ai interes mai mult de trei zile, indiferent cine este.
    referitor la airbarguri cred ca..pe tine nu e bine sa te supere nimeni rau de tot, am eu un feeling ca nu o sfarseste prea bine.
    ai o salbaticie acre iese la iveala cand esti calcata pe coada rau, am observat
    daca traiai in vremuri pagane erai in stare sa tai capete dusmanilor cu mana ta, imblanzita insa esti chiar interesanta.

    Cristian

  5. bogdanahelp Says:

    Draga Cristian,
    pic de mila nu am,
    din partea mea toti cei bagati in treaba asta sa intre fiecare pe rand cu capul intr-o borna kilometrica.
    Pe rand.
    De huligani, dezaxati, si golani eu nu am mila.
    In fond,
    fiecare pasare pe limba ei piere.

    Te pupa,
    Bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Eu nu am mila,
      ca sa-ti raspund la intrebarea legata de acesti dementi si ce se intampla,
      crede-ma,
      daca te-ar freca cineva la cap sitematic,
      noapte si zi
      te-ai bucura extrem cand ar sari printre plopi,
      pentru ca a sarit din cauza smecheriei si nebuniei din capul propriu,
      daca te crezi super smecher s-ar putea ca ,
      intr-o zi sa mori pe limba ta,
      nu terorizezi copii prin parcuri cu claxoane si cu frane sau oamnei care muncesc si vor sa doarma noaptea,
      asta este nesimtire si nesimtitii si golanii sa se duca la groapa la Glina sarind peste poduri, printre plopi si prin gropi.
      S-a facut intentionat treaba asta, de 11 luni de zile lumea nu doarme aici din cazua unei gasti de dezaxati, ba sa sara printre ulmi din partea mea, sa ramana fara frane daca terorizezeza lumea si se cred smecheri,
      ba, mai mult fac pe nebunii cu o fata,
      duca-se la puscarie,
      Cristiane, la oricare din ele,
      nu faci figuri si nu ameninti o fata si daca o faci zilnic eu ma bucur extrem cand aud ca incearca cu capetele bornele.
      Cursele de masini sunt o nimika toata fata de ce au facut astia aici si inca nu sunt prinse persoanele care au comandat treaba asta.
      Eu sunt o fata sincera,
      draga,
      baieti,
      incercati bornele mama,
      daca terorizati lumea si hartuiti o fata,
      dar cu toata viteza innainte,
      sa sara creierii,
      sa urlati cand vi se sparg capetele ca bostanii,
      sa va auda fata.
      Aha.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Golanule,
        tu inceri sa-mi abati gandurile in alta directie.
        Am 126 de povestiri publicate
        Mai am pana la 200.
        Cu tot respectul pentru Cristian,
        un prieten adevarat

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Maya,
        ti-am mai scris,
        tipii buni cum zici tu sunt deja luati,
        repet,
        cauta prin parcari poate totusi mai scapa vreunul.
        Prinde-l cu lasoul fata mea,
        direct dupa gat.

        te pupa,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Ma bucur ca ti-ai mai rezolvat din probleme si te astept cu drag aici,
        oricand,
        doar stii asta.

        cu drag,
        bogdanahelp


Lasă un răspuns

