Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mana August 4, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:13 pm

Mana ta alunga tristetile de ieri si-mi aduce in dar veselia zilei de azi,

cu tine rade sufletul meu ,

lac adanc cu flori mov pe mal,

fericirea saruta pestii zglobii,

sa sari peste stele daca vrei sa ajungi la visul acela,

prin iarba inalta gasesti norocul in trifoi cu frunzele verzi

si-n ras de busuiocul gales,

miroase a porumb copt si mi-e bine cu tine,

vantul prin par aduce soapta noptilor de vara printre pinii uriasi,

ia-ma de mana si priveste-mi ochii-n tacere ,

taine albastre si multe,

fa din inima mea fuior petru visele tale,

cobora-ma innapoi pe pamant dar saruta-ma -n parfum de

garoafe rosii si uita-ma in praf de stele cazut printre perne,

magnolii roz au plans cand te-am intalnit pe tine,

suflete te-ai deschis spre lumina in zori,

soarta cu miros de magnolii timide,

atinge-ma in miros de busuioc inflorind peste campuri,
vreau sa visez la stele din barci mari si tacute lasate pe ape.

 

Lasă un răspuns

