Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Fantezie August 1, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 8:40 pm

M-as legana intr-o zi in hamac peste lume si as vrea sa cada din cer ingerii buni printre flori de iasomie ,

aerul sa straluceasca atunci cand ma gandesc la tine,
porti deschise din suflet spre nicaieri,

cand ne pierdem iubirile de ciocolata ne raman fanteziile si dorurile,
alte carari printre muntii cei rosii,

ne vom pierde din nou printre alte vise plantand la intamplare samanta sperantei ,

alte inimi vor bate pentru noi sau poate chiar ne vom indragosti,
cine stie intr-o alta fantezie,

iar vom deschide porti ferecate in lacrimi de nu ma uita,
scartaind intra uitarea in lume,

sarpe lunecand printre soapte pierdute si doruri nespuse,
mi-as fereca uneori gandul in catuse de-argint dar zboara spre tine,
iubire,

departe in vant,
las in spate lanuri grele de pormb si vise uitate,

in fata e drumul nou printre statui sculptate ,
in fantezia mea tu esti departe dar inima ta pluteste spre mine pe ape,

sub podul de piatra crapat cresc nuferi albastrii si-n apa privesc mirata,
de ce tu poti fura visele mele toate cu un sarut si-n fantezie abstracta
asa incep marile iubiri din viata si-n nuferi albastrii pierduti pe sub

poduri prin parcuri se-ascund fantezii dulci de fata.

 

5 Responses to “Fantezie”

  1. Cristian Says:

    Ce frumos scrii
    Imi lace floarea este fantastica

  2. Cristian Says:

    si tu ce mai faci dragutza, ti-ai gasit pe cineva sau te legeni in hamac iar singura bogdanahelp?
    Asa o finetze de fata?

    sa nu ametesti

    Cristian

  3. Cristian Says:

    oricum prietenul meu se ofera voluntar si te prinde

    Cristian

  4. Cristian Says:

    Ne este dor de tine, Bogdanahelp sa stam la o pizza cu bere si vin si suc de portocale pentru tine , cu tot cu pai
    si stele si flori si neaprata hortensii

    Cristian

  5. Cristian Says:

    Prietenul meu mi-a spus ca iti aduce cele mai frumoase orhidee cand venim
    are vre-o sansa?

    Cristian


Lasă un răspuns

