Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ecou August 1, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 7:04 am

Inima mea ti-a auzit ecoul intr-o zi,
zambetul tau a inflorit peste lumina din zori,

asa te-am gasit intr-o dimineata pe o perna cu flori,
asa te-am lasat sub un cearceaf roz patat de dorul din nopti mult prea lungi,

unde te-ai ascuns in lumea asta mare,
te-am atins cu ochii in cadere de flori de tei peste visul acesta,

tu te joci cu moartea in fiecare zi si alungi gandurile rele departe ,
stralucire de stele simt cand ma gandesc la vorbele tale,

ma plimbam azi noapte in tacere printre visele dulci si ma gandeam cum
sa-ti spun ca m-am indragostit de tine,
dintr-o data,

parca intr-o alta viata eram impreuna,
mai stii ca poti gasi parfum in scoicile- albastre pe mal de oceane pierdute sub soare,

hai sa fugim undeva numai tu si cu mine,
ai vrea,
nu stiu daca pot saruta inima-n nisipul galben doar pentru tine,
mi-ar placea sa privesc de undeva pescarusii cei albi,

prin lanuri mari de porumb se aud mereu greieri cantand si vuietul ierbii fierbinte,

am muscat din marul amar si jumatatea ti-am lasat-o pe geam,
nu mi-e frica sa zbor pe drumuri pierdute cu macii loviti pe sub ploi,

strainule prin gandurile mele,
te astept sa -mi furi inima,

fata cu ochi de tigroaica viseaza lenesa printre spice de grau calde sub cerul de aur,

imi place sa pandesc norocul ascuns printre tufe de mur greu,

sufletul meu e ecoul muscat din sarutul salbatic printre flori de liliac.

 

5 Responses to “Ecou”

  1. Cristian Says:

    Ce frumos este scrisa asta, este super.
    Mai Bogdanahelp, tu chiar scrii bine!
    Scrii intr-un fel care ajunge la suflet, IMI PLACE SA-MI PANDESC NOROCUL ASCUNS PRINTRE TUFE DE MUR GREU
    Stii cu cine semeni tu ca stil si ac frumusete in scris?
    Cu genul LORELAI IONEL TEODOREANU

    Aceelasi stil curat si estetic dar plin de pasiune
    Asta avd la tine in scris, multa pasiune, surprinzator la tine este lejeritatea cu care scrii, esti singura fata care are un blog de proza scurta si acre al doua trei zile mai scrie cate ceva,
    te pupa,
    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Merci Cristian,
      ca de fiecare data ma flatezi.
      Sunt 115 povestiri pana acum.
      Stiu si eu,
      eu ma gandesc la asta ca la un hobby,
      daca se dezvolta pe parcurs intr-o meserie ar fi perfect.

      te pupacesc,
      bogdanahelp

  2. Cristian Says:

    Ai talent si sper ca intr-o zi tu sa te ocupi numai de asta mai fata,
    este si pacat sa stii.
    daca ai avea norocul sa te publice cineva, eu ti-as publica tot blogul, este super si stilul tau este original, nu paote fi copiat, eu daca vad ceva scris de tine pe la altii te recunosc direct, ai un ..altceva?
    asa i-as spune, ai acel ..altceva….

    enigmatic si pasional,

    asa scrii tu.

    Cristian

  3. Cristian Says:

    De curiozitate cate povestiri ai pe blog?
    este senzational ac tu nu te inspiri de la nimeni, tu pur si simplu te apuci si scrii, asta este fabulos!

    Voi spera ca te av remarca cineva si iti va publica tot ce ai scris si vei trai din asta, este pacat sa nu-ti transformi acest hobby cum i-ai zis tu intr-o meserie!

    Cristian

  4. Cristian Says:

    Mai Bogdanahelp,
    pofta ta de viata este senzationala
    pe tine te doboara ceva?

    Cristian


Lasă un răspuns

