Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Vedeta Iulie 30, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 7:41 pm

Cunosc dintr-un vis uitat o vedeta iubita de unii,
neanteleasa de catre altii,

ma gandesc ca seamana cu un print cazut din alte timpuri si pentru el as scrie un roman nebun,

o fantezie intreaga,
l-as prinde cumva de mana si as incerca sa vorbim printre hortensii albastre,

tu suflete stii,
i-am ascuns privirea printre liliacul cel alb si i-am pastrat cuvantul in vant dulce de vara,

mereu ma gandesc ca pare ireal in lumea aceasta atat de rea,
il privesc uneori fara ca el sa ma stie,
si ma pierd in mari de privire albastra,

atat de sus l-am ascuns in mintea mea incat nu-l mai gasesc decat intamplator la tv,
sagalnic cad papucii roz din picioare,

in ochii caprui se-aprinde lumina,
cand ma gandesc ca lumea e totusi mica,
pana la urma.

Cand l-am auzit vorbind prima oara mi s-a parut ca linistea coboara cu nume printre orhidee galbene,
in franturi de timp am incercat sa-l inteleg,

dar ochii lui m-au fermecat si-am ascuns in perle negre zambetul meu din zori,
daca in seara asta m-as gandi mai mult la tine,

ar ploua peste gandul meu cu flori,
vedeta din timpuri trecute,
prin paduri intinse gandul zboara pana la lumea ta,

oare in ea ti-ar spune vantul despre mine,
iubesc lumea ta albastra si linistea din vocea ta,
infloreau ganduri ca floarea -soarelui intr-o zi pe perna mea,

dimineata,
vedeta mea preferata te las in lumea ta si-mi ascund privirea printre garduri inalte pana la cer,

prin gauri ma voi strecura intr-o zi fierbinte de vara si voi face plaja la intrarea din inima ta ,
ma voi face ciocolata,

poate ma vei vedea,
a fi mai bine sa cobori din templul tau cel dalb si sa te tii dupa mine pentru ca s-ar putea sa-ti placa de fata de ciocolata.

 

5 Responses to “Vedeta”

  1. Cristian Says:

    Super povestea asta VEDETA, este altceva fata de ce m-ai obisnuit.
    este reala, iti palce de cineva care este cunsocut sau este fantezie?

  2. Cristian Says:

    Mie imi place mult ideea.
    ce mai faci?

  3. Cristian Says:

    Vedeta este senszationala ca idee
    Nu ghicesc care este personajul acre clar apare pe sticla de care iti place mult dar cu siguranta este deosebit ca persoana.


Lasă un răspuns

