Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Pasii Iulie 29, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:54 pm

Pasii tai se pierd in noapte pe gresie albastra ,
in inima mea este loc de mai mult,

ma uit dupa tine si mi se face somn in lumea mea de desisuri de zmeur roz,
tu ai gust de vara tarzie cu ploi tacute si reci,

am coborat niste trepte de piatra spre lumea albastra,

suntem praf si cuvant spulberate in vant,
iubire,

te-am pierdut intr-o zi in viata cu pasi grabiti si te-am gasit tolanit pe scaune din paie galbene cu pernele mov,
ma uit la stele si sunt prea departe,

imi place sa – inchid usi dupa mine pe campia uitata,
suntem doar tu si eu,
daca ti-as aduce in ploaia de ieri speranta oare m-ai iubi mai mult,
ma pierd printre valuri de matase alba ce canta in prag pentru tine,
suflete,

nu mi-ar ajunge cuvinte si dor pentru tine pasii de ieri,
vreau sampanie sa curga din cupele roz,
libertate,

vant nebun si-o dragoste urcand pana la Luna,
viata cu vise ce se pierd pe gresii albastre,
iubire pitita sub flori in gradini fara nume,

invata-ma sa gust si sa trec mai departe,
adu-mi speranta ca -n toate la sfarsit voi gasi gust de
miere curgand peste lume si iubeste-ma pe mine mai mult decat ieri si ceva mai mult pentru ziua de maine.

 

Lasă un răspuns

