Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Clipa Iulie 26, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:27 pm

Zboara trenul verde prin campul cu macii cei rosii si gandul meu e la tine,
iarba creata ca visul de ieri te-as impleti-n cununi de grau de aur pe cap,

Dunare apa sclipind in umbre de regi de-altadata
viata de mentol prinde-mi gandul hoinar pierdut in fum de tigare albastru,

uita-ma printre maci dar lasa-mi lumina
si dorul de ieri,
cand vine dragostea in viata aduce sclipiri de lumina,

te-atinge incet fara veste iubirea si musca din tine,
pamant rosu ca inima mea
fa-te leagan in vant si adu-ma azi langa tine,

sa te pot respira fara sa ma mai satur de tine,
bolta de flori peste suflet mi-ai pus cu o vorba de-a ta si m-ai ridicat peste lume,

cuvantul e scris intre stele de clipe si viata mi-aduce azi darul cel alb ,
stele si clipe in dar si lumina peste suflet hoinar.

 

4 Responses to “Clipa”

  1. Cristian Says:

    Ce faci fata, ce mai zici?

  2. Cristian Says:

    Sa pui mana sa scrii zilnic ca tu chiar faci treaba buna.

  3. Cristian Says:

    Ce-ai mai facut, pe unde ai mai fost?

  4. Cristian Says:

    Prietenul meu acdn a citit povestea asta si-a scos-o pe imprimanta si mi-a zis ca este atat de frumoasa ca vrea sa o aibe cu el , este pusa ca un tablou mic si i-a ars marginile cu bricheta
    arata senzational
    mi-a spus ca ceva mai frumos nu a citit niciodata


Lasă un răspuns

