Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Trifoiul Iulie 25, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 7:01 pm

<

In sufletul meu a inflorit Luna cand m-ai privit,

pana la tine sunt ape rosii si plutesc nuferi albi peste ziua de ieri,

mi-e frica sa ma uit dupa tine pentru ca n-as putea sa te mai uit,

ma gandeam zambind dimineata daca tu stii ca m-am indragostit de tine,

in trifoi cu patru foi mi-am ascuns dorinta si l-am aruncat pe un drum,

ascunde-ma dragoste departe de lume,

desparte-ma noaptea de visul de ieri si coboara-ma in somn printre lalele galbene,

doar pentru tine as pasi usor printre spini ,

doar sa te caut si poate m-ai auzi,

daca stai nemiscat sub soare ma voi pierde in ochii tai ,
sa stii,

mi-a placut de tine din somnul acela cand te-am visat,

m-ai tinut treaza in noaptea de trifoi inflorit peste soapte,
poate daca ma gandesc mai mult la tine ma vei prinde de mana,

intr-o zi va fi o dragoste cu noroc de trifoi verde,
stiu si eu,

marea este din ce in ce mai albastra,

m-as imbraca in portocaliu ca sa ma vezi de departe,
iubeste-ma,

in ziua de azi si uita-ma
sub flori de capsuni albe pe campuri,

dar lasa-mi speranta ca voi putea sa ajung pana la tine,
pe un drum de tara,

cu vara venind dupa mine,
daca vrei vantul ti-aduce in prag miros dulce de trifoi si-un sarut

vesel de fata in zori.

 

17 Responses to “Trifoiul”

  1. Cristian Says:

    pai tu nu stii ca te astept pe tine?
    Vorbesc foarte serios
    pune mana si apuca-te de scris

  2. Cristian Says:

    pai tu nu stii ca te astept pe tine?
    Vorbesc foarte serios
    pune mana si apuca-te de scris
    cu seriozitate

  3. Cristian Says:

    Imi place felul tau de a vedea lucrurile
    orioginal ca si tine

  4. Cristian Says:

    esti o fata care scrie excelent, esti mai zbanghi cand te apuca pe tine dar scrii incredibil mai fata si asta se vede cu ochiul liber, asculta-ma si pe mine macar odata si fa ca mine!!
    PUNE MANA SI APUCA-TE SI SCRIE
    CU PERSONAJE
    FARA PERSONAJE
    PROZA SCURTA
    SF
    FABULATIE
    CE VREI DAR SCRIE ZILNIC
    TE PUPACESTE

    CRISTIAN

  5. Cristian Says:

    Frumoasa este Trifoiul, parca simti cum miroase a trifoi verde.
    Tu scrii foarte plastic.

    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      La terase pe scaune din paie si cu perne mov,
      sorbind sucul cu paiul si inghitind-ul si pe ala pana la urma,
      cu stele mari de-asupra
      va astept cand va intoarceti.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Daca as putea sa ma indragostesc vara asta as face-o cu paiul in gura,
        cu un suc de rosii intr-un pahar de cristal si as vrea ca el as aibe ochii albastrii ca cerul vara,
        sa miroasa a levantica si sa cada stele,
        nu toate odata ci pe rand.

        M-am dementit,
        Cristian

      • bogdanahelp Says:

        Din tot ce mi-ai scris, in primul rand iti multumesc si-ti d-au dreptate intr-o chiestie,
        nu stiu daca eu..scriu,
        dar ceea ce fac aici fac cu foarte multa lejeritate si pasiune.

        te pupacesc,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Pentru ca tot m-ai intrebat,
        mi-e dor de-un chef cu branza de burduf,
        printre garoafe si cani de lut.

        bogdanahelp

  6. Cristian Says:

    Blogul atu este exceptional ca mesaj
    De trei ori REA!

    Cristian


Lasă un răspuns

