Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Marea Iulie 24, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:58 pm

Am cunoscut odata o iubire de pelin in mangaiere de crini cazuti sub ploi de vara,

departe ploua peste mine in ziua cand m-ai lasat in lume fara tine,

as fi vrut sa vorbesc cerului despre ea dar n-am putut si am plans pe o banca.

O poveste scrisa pe o foaie alba intr-o sticla verde si grea
am aruncat-o in mare,

povestea mea,

despre iubirea din zori si marea cea verde,

inselatoare sunt visele,
miros greu trandafiri cand pierzi iubirea si sufletul tace inchis intr-o sticla plutind peste ape,

oare de ce ploua cu flori galbene cand te-am cunoscut si cand tu ai plecat m-am impiedicat de scaieti,

de atunci n-am mai plans dupa nimeni pentru ca mereu am fost eu cea care pleaca lasand in urma semne de-ntrebare,

joc frumos si mov de scaieti in soare,

ei pastreaza zambind secretul din suflet de fata,
am gasit intr-o zi la mal o sticla albastra,

cine stie ce vis pierdut de altcineva,
am luat-o in casa din vis printre rafturi si flori pastrate ,

iubiri-amintiri am putea sa ne decoram case cu ele,

ne-ntrebam cat de mult am iubit si oare ce-a mai ramas din fata plangand pe o banca,

un vis pierdut langa-o floare uscata,
daca gasiti sticla cea verde plutind pe marea albastra,

spargeti-o la o petrecere cu vin si flori aruncate pe mese.

 

3 Responses to “Marea”

  1. Cristian Says:

    Super tare si poza si povestea
    Nu incetezi sa ma uimesti
    esti foarte frumoasa in acea poza.

    Cristian


Lasă un răspuns

