Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Visul din lanul de porumb Iulie 22, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 8:48 pm

Creste cu furie porumbul rosu pana la cer in lumea ta,
intr-o zi am venit pana la tine cautandu-ti numele pe perna,
m-am pierdut razand intr-un lan de porumb inalt si verde,
fericire
atinge-ma,
musca-ma tandru si invarteste-ma sa mai invat sa ma mai joc cu Luna,
vreau azi o bucata din ea doar pentru mine,
cauta-ma,
rupe-ma in fasii de vise,
dar lasa-ma te rog pe o prispa de lemn printre trandafirii roz
sarutandu-mi viata.
Iarba daca cresti padure fa-te vant inmiresmat si alunga tristetea in soare,
aduna-ma in bucati de-argint si uita-ma,
dar adu-mi in dar mere galbene pe trepte printre muscate,
vreau sa te gust
intr-o noapte,
sa ma imbat de tine,
dragoste,
lasa-mi urme pe trup si parfum dulce in suflet,
dar pazeste-mi secretul in cufar de aur,
hoinar gandul meu cauta fericirea intr-un lan de porumb mandru in soare,
calc peste flori albe si mi-e dor de tine,
in spate padure si dincolo lumea mea cu umbre,
voi ruga ingerii sa te pazeasca in noaptea asta pana vin la tine,
iubire,
ai gust de porumb copt si miere de salcam,
fugind de lume printr-un lan de porumb gasesti uneori visul acela pe care-l credeai pierdut pentru totdeauna.

 

6 Responses to “Visul din lanul de porumb”

  1. Cristian Says:

    Foarte frumos scrii, mai fata!

    cristian

  2. Cristian Says:

    Esti senzationala cand vrei , sa stii, ai inceput sa scrii fabulos.
    Puneti poze noi, tu arati mai bine decat in poza aia ultima

    Cristian

  3. Cristian Says:

    Povestea asta Visul din lanul de porumb este superba,
    a intrebat prietenul meu ce mai faci, e prin Germania, poate va vedeti cand vine.

    Cristian

  4. Cristian Says:

    Am ramas placut surprins de ultimul tau email, radiezi, desi nu ai avea motive foarte mari, dupa cate vad eu, ce-i cu tine mai fata?
    innebunisi?
    te–ndragostisi?
    sa va scriu ceva ce mi-a spus bogdanahelp” CATEODATA IMI VINE SA MA ARUNC PE LUNA CA SA POT SA INTELEG VIATA DAR NU-MI RAMANE NIMIC ALTCEVA DE FACUT DECAT SA MA PRIVESC IN OGLINDA ZAMBIND DIMINEATA”

    M-ai dat gata.
    te pupa, Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Buna, Cristian si multumesc mult pentru tot, ma bucur ca va plac, este o reala bucurie,doar stii asta.
      pai ce sa mai fac?
      Cum ma stii, daca ma apuc serios de treaba si voi avea noroc, cu drag sa stii, esti un tip extraordinar.
      Ce mai zice prietenul tau?

      bogdanahelp


Lasă un răspuns

