Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Narcise Iulie 20, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 8:39 pm

Te-am pierdut intr-un camp de narcise albe si viforul rau a venit peste mine,

ai fugit razand prin soare lasand in urma ta pajisti intunecate si grele,

am incercat sa fac loc sperantei dar cortina cazuse deja,

florile acelea de sus de la munte te-au ascuns pe sub frunzele lor,

au fost ani cand sufletul te-a tot cautat printre narcise salbatice si dorul l-am tot ascuns zambind de lume doar intr-un camp cu flori mov,

au inflorit visele in zori si noaptea s-a dus dar voi iubi mereu narcisele albe cautand in petale secretul fugii din zori,

uneori nu mai stii cine esti cand dragostea pleaca,

mai bine scrie-i numele pe flori de narcise si lasa-te sarutat suflete in vant de iulie,

lume roteste-te azi doar pentru mine,

venea incet pe drum printre stele o fata inalta cu un cos de narcise albe in brate,

daca ai stii ca te-am uitat,

sub soarele mare,

peste campuri inalte speranta revine si iarba e uda ,

uita-te-n soare si lasa lumina sa vina la tine in cor de narcise albe si mandre.

 

2 Responses to “Narcise”

  1. Cristian Says:

    Prietenul meu mi-a zis ca-i place cel mai mult DANSAND CU INGERII.

  2. Cristian Says:

    Ai o rara sensibilitate sufleteasca sa stii, esti ca un parfum frantzusesc, tu ai talent la scris, mai fata si asta nu iti va lua nimeni niciodata.
    MAI BINE SCRIE-TI NUMELE PE FLORI DE NARCISE
    SUPER TARE!
    Imi place ca tu incurajezi omul sa mearga innainte, sa sparga barierele, sa tina drumul drept.
    Asta imi place la tine:forta ta sufleteasca.
    Tu daca pierzi intotdeauna te ridici deasupra.


Lasă un răspuns

