Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Vraja Iulie 19, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 10:05 pm


Iubire te-am lasat sub fata de masa in bucataria de suflet prin lumea de ieri,
ma gandesc la tine,
poate ochii tai de pelin mi-ar intregi viata,
cine mai stie?
Ma plictisesc privind cadere de stele in zbor,
dorinte spuse in gand printre rugaciuni din icoane cu sfinti,
dragoste esti minune si zbor si speranta.
Si vraja.
Te-am lasat printre crinii cei mari si sufletul s-a facut tacere prin lumini de dimineti tarzii de iulie,
soare rotat peste lume te-as saruta si te-as prinde de mana,
dar ea, dragostea straluceste uneori printre lanci si destine,
suflete coboara-te sub Luna ca sa te ascund de lume,
amintire mov,
imi esti draga dar mai scumpa mi-e ziua de azi,
cand inchid ochii uneori vraja aceea o trimit la tine,
baiatule cu ochii verzi,
in cerc pasesti ca sa ma vezi,
daca te misti te voi fermeca cu vorba,
transforma-te in piatra sa sprijini visul acesta
pana maine.
Daca ieri era ploaie pe geamul tau azi ti-am lasat trandafiri,
daca ai stii ca lumea este zbor catre stele te-ai culca cu flori sub perna ca sa -ti amintesti sarutul din nopti fara vise,
uneori m-am gandit la tine dimineata,
singura si fericita de parca tu ai fi fost langa mine,
tablou alb cu chip de inger,
pe perete aduci norocul pentru o fata cu ochi de mure coapte alunecand din cosuri de rachita galbena,
vis cazut ridica-ma pana la pinii aceia de pe colina,
as vrea sa zbor si as spun lumii sa triasca clipa,
iubirea trece-n zbor de fluturi si viata se risipeste cu vuiet,
suntem pamant si -n vis ne prefacem,
pana maine sa zburam catre ingeri,
cautand dragostea printre pasari albe in parfum de orhidee-n ghivece de lut.

 

Lasă un răspuns

