Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Pasari Iulie 4, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:45 pm

<
De cate ori am pierdut in viata pasari negre au venit deasupra mea si
mi-au intunecat visele,
de cate ori am castigat,
pasari albe mi-au atins obrazul sarutandu-ma in zbor si n-am stiut daca viata incepe cu cantec de pasari si se termina in croncanit de ciori cenusii,
ai disparut intr-o zi sub ape albastre si m-am scufundat printre nuferii galbeni dupa tine dar nu te-am mai gasit,
iubire te-am lasat pe mal de apa statuta si -am plecat dupa alt vis,
tu stii ca uneori noaptea infloresc magnoliile numai pentru mine,
ating cerul cu mana si dimineata gasesc anemone pe perna,
tacere langa o cripta deschisa asa e cand pierzi pe cineva,
te-a inselat si te-a lasat dar ce mai conteaza,
dragostea poate fi iadul pe pamant coborat special pentru tine,
uneori amintirile secere capetele si tu trebuie sa stii sa rezisti doar pana maine.
Sunt multe frunze pe pamant si le-as fi sarutat pe rand doar sa
te- aduca vantul innapoi ,
as fi plans langa izvoare de munte doar pentru tine dar nu m-ai auzit,
m-as fi dus dupa fluturi in zbor sa te pot opri cumva dar ai plecat si ziua aceea a fost cea mai lunga zi din viata mea.
Pasari albe,
pasari negre,
pasari roz,
fugiti departe in visul de ieri si aduceti-mi soarele in viata mea ,
azi,
uitate sunt tristetile pe rand,
ma mai pivesc uneori aiurea-n oglinda si parca nu mai sunt eu,
o femeie frumoasa imi zambeste sagalnic,
unde esti tu,
fata de ieri?
Te-ai pierdut printre mestecenii albi razand pe poteci nestiute si-ai uitat de baiatul acela,
azi te scalzi goala in plansul de ieri si rasul tau infloreste peste spinii aceia,
dragoste ma-nalti in cantec de pasari si-aduci minunile in trena de fluturi in zbor.

 

4 Responses to “Pasari”

  1. Cristian Says:

    Si eu sunt curios
    mie sa-mi d-ai adresa,
    banuiesc ac nu stie ca toate emailurile lui sau ale ei ajung la mine?

  2. Cristian Says:

    HA HA HA

    FRAIERE!

    SA VEZI CE RAD CAND TE-OR PRINDE

  3. Cristian Says:

    SUPERBA ULTIMA POVESTE
    MI-E DOR DE TINE, BOGDANAHELP

  4. Cristian Says:

    PASARI este fabuloasa.
    Sa te gandesti sa te apuci serios de scris, cineva te va remarca si ti vei afce bani din scris pentru ca am vazut ca scrii lejer si original, captivezi si atragi atentia foarte mult asupra stilului tau de scris.

    O sa renunti la orice altceva intr-o zi si vei ajunge o scriitoare foarte buna, ai sa vezi!
    Promite-mi ca prima carte pblicata va fi cu autograf pentru mine..
    Cristian


Lasă un răspuns

