Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Emotie Iulie 1, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 6:18 pm


Copil fiind ma ascundeam dupa capite aurii de fan si maci infloreau pocnind veseli pe campuri,

ploua mereu cu traznete de veselie si alergam prin ierburi -nalte pana la cer in satul acela intortocheat,

inocenta te-am pierdut printre stanci sarite in fuga nebuna,

viata cu noroc ascuns printre flori de Sanziene,

te-as desira pe degete in papiote de aur sa-mi citesc destinul,

prinde-ma de mana in noaptea asta si sa ne-ascundem din nou in

poduri cu fanul curgand ,

printre cirese amare sa ne patam buzele,

fericire te-am pierdut intr-o casa cu muscate rosii pe trepte,

mereu voi iubi jocul copiilor in soare de vara,

intr-o zi te-am gasit pe tine intr-o emotie perfecta de zi de vara,

sa ploua din cer peste orasul pierdut,

liliac alb scutura-te doar pentru mine,

promite-mi ca totul va fi bine daca de azi incep sa ma indragostesc

cu – adevarat de tine.

 

6 Responses to “Emotie”

  1. Cristian Says:

    Ai evoluat foarte bine sa stii

  2. Cristian Says:

    Tu stii cel mai bine de cine iti place, esti o fata extrem de sincera si de adorabila

  3. Cristian Says:

    Eu stiu ca m-am prostit si ai dreptate, iubesc in special aventurile si aici ai avut perfecta dreptate, poate stricam prietenia dintre noi, poate nu dar esti sincera si adorabila

  4. Cristian Says:

    Mi-a placut mult ultimul mesaj si mie si Mayei.
    Maya ma intreba pe mine, eu unul habar n-am.
    dar daca poti sa-ti transformi povstile in realitate este super bine.
    Tu meriti tot binele din lume.

  5. Cristian Says:

    Ma bucur ca a reusit sa iesim prin oras, sincer sa fiu desi alerg mult cu tine este o deosebita placere in a conversa
    Am iesit cu multe femei insa in prezenta ta ma faci sa ma simt foarte bine si degajat, esti adorabila Bogdanahelp si am ras toti teri de-am capiat.
    Luni eu plec din nou dar mi-a facut placere sa aplanam conflictul si sa iesim aseara

    Cristian

  6. Cristian Says:

    Prietenul mei mi-a spus ca esti o fata foarte directa si ca el te credea cu totul altfel
    De mult nu ne-am mai simtit atat de bine iesind cu o fata.

    Cristian


Lasă un răspuns

