Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ochii tai Iunie 30, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 4:56 pm


Ochii tai aduc linistea in suflet noaptea sarutand stelele,

adie vantul printre salcami infloriti si apa aceea este galbena,

plutesc pe iaz frunze rosii si cad visele de sus,

le-as prinde-n plasa ta de pescar cu ochii albastrii,

unde-ai plecat,

pe care drum te-am lasat printre flori,

in fata e uitarea si-n spate nu te mai zaresc printre statui care-mi zambesc frumos,

nici nu mai stiu cine esti in noaptea cand am fugit spre visul acela fara nume,
mi-ai zis ca nu crezi in ele ,

dar ia-le te rog pe-ale mele,

secretul mereu se ascunde in spate la multe usi inchise dar azi am obosit sa tot astept minunile albe pe caii semeti,

zboara,

amintire,

pasari si fluturi faceti-le drum batut,

sa nu mai vina niciodata,

purtati-i spre lumi de poveste,

adesea ma pierd in privirea ta albastra ,

iti voi trece mana prin par la noapte si-ti voi saruta ochii ,

lasa lumea in ziua de ieri inchisa intr-un borcan de sticla verde si uita vorbele rele,

sa ne-ascundem prin sarut de roua dimineata uitandu-ne prin gradini cu flori de nu-ma -uita,

miroase a vara sarata si nisip de mare udat,

tu stii cat te-am iubit,

nici eu nu mai stiu,
mi-e frica sa privesc innapoi la cerul pictat cu dragostea noastra,

daca voi cadea ma vor opri fluturii,

ma iubesc florile atat de mult am vorbit cu ele despre tine,

ma mangaie luna argintie atat de mult m-am uitat la ea noaptea, prietenii mei ma tin de mana in zori fara tine

si dragostea uitata ma ascunde mereu de lume,
tu mai stii cand spuneai ca imi vei da dragostea mie,

daca ai semna pe o hartie cu sange ,
nu ti-ar fi frica ca va veni ziua de tribut si eu nu voi fi acolo,

cauta in biblioteca de nuc si vei gasi in sertar poza mea ascunsa de tine,
nu-i asa ca eu am ochii mai caprui decat tine,

cand am inchis usa maro dupa mine stiu ca ti-a plans sufletul dupa mine,

strainule.

 

One Response to “Ochii tai”

  1. Cristian Says:

    Este bestiala MIRACOL sa stii si imi place foarte mult OCHII TAI.


Lasă un răspuns

