Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Iubeste-ma sau mori Iunie 29, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 8:55 pm


Ti-am spus intr-o zi sa ma iubesti pana la moartea aceea alba si inalta dar ai ras si te-ai pierdut pe campul de pelin,

dragoste cu zambet de stele ,

trec anii mei in vals de spic de grau galben si batut,

se scutura uneori amintirile si ne mai raman doar vorbele,

uitate sunt saruturi si se face frig in plina vara,

poarta deschisa spre iad,

in ziua cand mi-ai zis ca ma vei iubi vesnic am stat pana dimineata

singura pe o stanca printre
flori -de- colt si am privit stelele,

mi-a fost frica sa nu se faca zi si tu sa dispari precum fumul din viata mea,

imi place jocul cu serpii albastrii pe campia mea de iluzii galbene,

daca trec zilele fara tine mi se pare ca imi trece viata,

daca mi-ai da un minut din visul tau ti-as aduce la picioare inima mea de printesa de portelan ,

mi-as lasa libertatea pentru o ora cu tine pe stanca aceea,

as pleca pana maine sa stii cu trenul cel rosu,

nu te voi mai cauta pentru ca intr-o alta zi vei aparea la usa aceea,

cand vei incepe sa cauti orhideele roz atunci voi stii ca te-ai
indragostit de mine,

sunt pietre de urcat pana pe Luna pentru mine,

poti sa le sari,

sau iti poti lua zborul gandindu-te doar la mine,

suflet de fata mandra si frumoasa te-ai dus departe infasurat in matase alba,

daca ai stii ca as putea sa te invart pe degetele mele lungi ca pe un fir de ata oare m-ai dori mai mult,

sunt ochii mei mai negrii decat cosmarul care vine peste tine in ploi cu tunete cenusii ,

daca nu ma vrei,

te va ajunge din urma blestemul fara vorbe,

vei dispare in turnul de fildes auriu si te voi privi numai dimineata ca sa te vad dormind dar voi arunca cheia intr-o apa adanca,

in locul unde tu vei pieri din dor dupa mine vor creste trandafirii galbeni muti,

ma voi intoarce noaptea si-i voi uda cu lacrimi reci soptindu-le sa

creasca inalti pana la nori pentru ca tu n-ai inteles ce te-am rugat:

iubeste-ma sau mori…

 

5 Responses to “Iubeste-ma sau mori”

  1. Cristian Says:

    iubeste-ma sau mori este in stil diferit de al tau si asta dovedeste ca esti originala
    Mai bogdanahelp, mai esti suparata pe mine?

    Cristian

  2. Cristian Says:

    Sper ca ai intels faza aia dar me enervasei ingrozitor, ai darul de a aduce omul in pragul isteriei, tu esti foarte flegmatica cand te enervezi, desi nu realizezi, devii aroganta si implacabila.
    Eu mi-am cerut scuze de 1000 de ori si promit sa te indulcesc cu un parfum bun si un buchet de flori.
    Sa-mi spui ce sa-ti aduc, eu ti-am luat ceva, sper sa-ti placa.

    Cristian

  3. Cristian Says:

    Sper ca ai intels faza aia dar me enervasei ingrozitor, ai darul de a aduce omul in pragul isteriei, tu esti foarte flegmatica cand te enervezi, desi nu realizezi, devii aroganta si implacabila.
    Eu mi-am cerut scuze de 1000 de ori si promit sa te indulcesc cu un parfum bun si un buchet de flori.
    Sa-mi spui ce sa-ti aduc, eu ti-am luat ceva, sper sa-ti placa.

    Ma bucur insa despre ce mi-ai zis despre altele


Lasă un răspuns

