Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Padurea cu maci Iunie 28, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 7:36 pm


Au inflorit pestre sufletul meu macii cei rosii doar pentru tine,

intr-o zi am gasit imaginea cuiva si m-am indragostit innainte de a-l cunoaste,

tu semeni cu un print cu lance din povestile mele albe,
strainule,

prinde-ma de mana si hai cu mine prin padurea mea cu macii cei rosii sa ne plimbam prin soare arzand si razand prin ploi nesfarsite,

doar pentru mine,
tu stii…uneori nu mai bate vantul si infloresc visele,

trebuie doar sa le atingi cu mana si zboara fericire peste zambetul de ieri,

inchide ochii si lasa vorbele in praful verii,

ce rost ar mai avea tacerile cand dragostea inalta sufletele,

unde sa te mai ascunzi cand te-ai indragostit deja,

cine esti tu,
inima mea am inchis-o in tacere de maci mari si rosii pe margine de drum de tara,

culege-o maine in treacat si ia-o cu tine departe,

sa mi-o aduci intr-o alta viata daca nu vom fi impreuna pentru ca voi iubi intotdeauna libertatea din padurile cu maci si zambetul tau pierdut intre noaptea de ieri si sarutul de azi,

te-as colora pe o frunza si-atat de mult te-as iubi incat m-as juca cu lupii cenusii prin zapezi albastre pana la cer,

numai daca-i vrea sa ma cunosti mai invata pe de rost si m-ai cauta dimineata cand macii vor inflori pentru noi doi,

m-asez in fotoliul cu panza-nflorata si mi-e dor de tine,

departe in lume iubirea mea fuge-n fuste rosii de vara si-n flori de maci

se-ascunde secretul iubirii mele de azi.

 

One Response to “Padurea cu maci”

  1. Cristian Says:

    PADUREA CU MACI ESTE EXCEPTIONALA


Lasă un răspuns

