Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Poarta Iunie 27, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 8:41 am

Aseara am batut la poarta de aur a inimii tale si am auzit cum un vis se prabusea,

imi place iarna cand ninge peste noi cu stele albe,

vis frumos cu nestemate in galop de cai mandrii prin paduri lasi in urma parfumul dulce,

uneori cand te uiti in urma amintirile mor,

oamenii fug departe spre vise desarte si ziua de maine pare altfel,
innapoi este uitare si dor ,

te-am lasat intr-un camp de narcise albe ingropat in pamant,

imi place viata cand se scutura salcamii de sus pe ochii tai,

asa te-am lasat intr-o zi uitat langa soapte de flori albastre,
dragoste,

te-am cautat in lumi intunecate si te-am regasit intr-o floare de gerbera rosie pe masa,

intr-o zi am inchis usa si m-am dus sa ma joc cu ingerii,

vantul batea prin ploi de flori si mi s-a parut ca te-am vazut

ascunzandu-te printre ierburi inalte,
m-am indragostit de un vis rosu,

cu stele si narcise albe prinse de el,

esarfa de matase mov mangaie-mi sufletul in sarutarea lui,

ti-am lasat la poarta de piatra un vis frumos despre narcise si fluturi albi in zbor.

 

Lasă un răspuns

