Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Tacere Iunie 26, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 3:21 pm


Tacerea din ochii tai par irisi albastrii peste suflet printre ploi in noapte de vara cu parfum de trandafir uitat sub perne,

te-am cunoscut cand sufletul meu zbura spre stele,

nu mai stiu daca ieri era zi sau noapte dar stiu ca ne-am iubit in

dimineti cu flori galbene pe mese si soare batut in ferestre ,
arde nisipul ca inima mea,

am cunoscut odata o iubire precum zaharul in cafea.

Vant peste ape duci departe vorbele de ieri,

de pe podul uitat am aruncat garoafe in apa tulbure intr-o zi plangand dupa tine,

suflete,
se vad pietrele albe ascunse printre vise,
lasa-le,

mai bine tine-te dupa soare pe campia albastra,

stiu ca intr-o zi vor inflori sperantele toate,

ochii tai s-au ascuns printre nuferii roz si pasari mari au zburat spre cer in ziua cand te-am pierdut,

in liniste m-am uitat pe apa dupa drum de flori intr-o zi lunga de vara,
taceri fara rost,
cuvinte si litere mari,

vorbele oamenilor ar trebui ascunse in cufere de clestar pentru eternitate,
imi place sa asez in cuburi de gheata clipe din viata,

vine peste tine la noapte lumea mea de ieri,
te vei plimba singur printre miile de soapte strainule si apa cu flori iti va spala viata,

parca m-ai cunoaste de undeva,
in taceri de crini iti vei aminti de mine,

iubirea infloreste in tacere departe de tine in lume de stele si zambet de miere ,

ochii mei cauta azi lumea de flori pierduta in inima altui baiat.

 

Lasă un răspuns

