Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Parfum de sanziene Iunie 26, 2010

Filed under: Povestile mele — bogdanahelp @ 5:12 pm

Cad din cer azi baloane galbene din dragostea de ieri,
veselie peste lume in zori,

am adunat scoici cu nisip ca aurul fin in ele doar pentru tine,

da-mi mana ca sa vad daca norocul tau este in inima mea,

ochii tai rascolesc zilele mele,

daca ai vrea ti-as culege azi privirea albastra in parfum de sanziene,
pentru dragostea ta m-as ascunde undeva in marea albastra,

doar tu si eu putem invinge lumea sa stii,

dragostea cade din cer la picioare pentru oamenii care iubesc lumina si ingerii ,

te pierzi prin ceata tarzie vis de fata printre ciresi sarutand iarba,
esti aproape de mine in ziua de azi,

iubirea scutura flori de sanziene peste ochii tai,
in visul meu te -am asteptat in zile ca tunelurile lungi,

am adunat un buchet de flori galbene si le-am dus intr-un parc pe o banca pentru straina de ieri,

parfum de sanziene simt cand ma gandesc la tine si-n cantec de zane te-astept iubire calcand peste ploi si tepi pe-un drumul nestiut intr-o lume tarzie.

 

One Response to “Parfum de sanziene”

  1. Cristian Says:

    Sunt foarte interesant facute pozele
    Cine l-ea facut a avut o idee super, chiar ti se potrivesc.


Lasă un răspuns

