Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Campul cu trifoi mov Iunie 25, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 5:59 pm

Batea vantul si mi-a soptit despre tine ca esti bine,

pe campul cu trifoi mov zburau papadii in  soare azi si mi-am amintit despre noi,

sarutul tau ametitor intrece vara ,

se scutura noaptea narcisele albe  departe si miroasea a menta proaspata,

mi-as cauta norocul ascuns intr-o floare  de trifoi mov,

iubesc tacerea ta dimineata din sufletul meu ,

tu ai plecat intr-o zi si m- ascund in lumea ta amara amintire,

vorbele tale fac norii sa planga cu flori de tei duminica si mi-ai adus intr-o zi fericirea in viata mea colorata,

m-am impiedicat pe campul cu florile mov si m-au rugat sa ma tin dupa tine in vis ,

sunt eu cea care te poarta uneori de mana prin noaptea cea lunga,

dar stii,

focul arde in inima mea si iubesc viata-n cenusa de vis cu trifoi in ea,

cu fiecare zi care trece adun trifoiul cel vesel dimineata cand te caut pe tine dar te-am uitat iubire pe o banca sub un castan ,

lang- o piatra te-am asezat amintire si mi-ai luat inima cu tine ,

imi place vantul printre stanci sarutand norii,

ma voi duce sa caut  iubirea ascunsa in sarut de trifoi mov

langa-o alta  privire albastra si-n linistea unei cani de cafea imbracata intr-o pijama cu pisici albastre cu ochii mari si galbeni,
dragoste de portocal ametesti visul in zori, uita-ma daca nu poti iubi o fata ca mine,
dar te rog mai lasa-mi pe masa -ntr-un plic norocul ascuns intr-un camp cu trifoi.

 

Lasă un răspuns

