Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dansand cu ingerii Iunie 19, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 4:22 pm

M-am ascuns printre nori si m-am tinut dupa cararea din vis printre stanci,

imi parea ca dansez cu ingerii printre flori de portocal pentru o iubire dar am ajuns la o poarta ce nu

s-a deschis pentru mine,

printre flori tarzii si mov am plecat,

cadeau din cer lacrimi peste lume dar tu nu le-ai auzit,

mereu ma tine de mana cineva pe drumul pustiu si nu ma lasa sa cad,

oare unde esti noroc tarcat ascuns printre perle si visele de ieri,

iubesc lumea tigrilor cu ochi ce pandesc prada ascunsi prin paduri de smarald,

moartea mereu te striga din urma dar tu calci peste ea cu flori de liliac alb in mana,

iubire de ciocolata te-am ascuns in castelul de nisip de pe plaja,

in joc de copii vesel s-a sters dragostea ,

uneori mai bine te lasi in carusel purtat de vantul noptii cautand in suflet vampir  gustul sarutului ei printre flori,

strainule,

 lasa-ti mana prin parul meu si invata-ma sa ma joc cu stelele pana in zori,

intr-o zi ingerii au dansat pentru mine si -am ras plecand din viata ta,

m-am uitat la tine prin ochiuri de gard rupte ascunsa de vant fara sa stii,

tu ai plecat printre iele cautand iluzii desarte dar nu te-am oprit

 au inflorit macii parca ieri  si mi-au soptit ca te vei pierde din nou,

i-am adunat azi noapte si i-am pictat pe prag,

 stiu ca maine te voi uita desi as fi vrut doar sa te pot tine de mana,

 uneori lumea se termina cu o iubire,

stiu,

mie nu mi-e frica de vorbe reci care  dor,

ma duc sa prind tigrii frumosi  si sa-i invat sa alerge pentru mine sarind peste foc,

daca ai fi stiut ca eu sunt vant si pamant ai fi fugit pana la Luna,

sarutul meu otravitor te va face sa plangi singur ascuns printre nori,

daca vreau lumea ta o pot narui cu o privire dar  voi cauta mereu  iubirea in dans de ingeri si flori.

 

12 Responses to “Dansand cu ingerii”

  1. Cristian Says:

    Raul mi-a spus ca cel mai mult tine la povestea ta ”
    DANSAND CU INGERII”

    Pacat ca tipu-i insurat ca altfel nu se stie, mai era putin si ametea, l-ai deocheat Bogdanahelp?

    Tu cred ca habar n-ai ce putere poti avea de fascinatie, asta ca cineva mi-a spus ac vorbesc foarte frumos, aa,pai bogdanahelp m-a taxat si pe mine si nu mi-a publicat mesaje cand vorbesc ca baietii cum spune ea.
    Pai ca sa se inteleaga, bogdanahelp este o foarte buna prietena, foarte speciala pentru mine

    Cristian

  2. Cristian Says:

    Ea nu afce favoruri la mesaje, si mie si Mayei ne-a stesr texte in acre ne-am explicat mai plastic, pentru ca nu se potriveste zicea ea cu florile si noi o credem
    Fata in realitate este fooarte simpatica si ce mi-a palcut la ea sincer acnd am iesit intr-un club, eu , ea si maya, este ca te lasa fare liber, danseaza, se distreaza si din cand in cand vine si te intreaba :esti ok?
    te simti bine?
    nu sta ca iedera ca altele pe capul tau
    isi i-a paharul si se duce frate , se plimba, nu are probleme, n-am stiut ca cu ea te poti distra asa.

    Cristian

  3. Cristian Says:

    La un chef unde am fost ea si cu mine si numai intre baieti era frate am ras pana dimineata, fata n-are probleme de distractii, eu personal am crezut-o mai sobra ,
    dar te distrezi cu ea de pocnesti.

    Cristian

  4. Cristian Says:

    Are dreptate Maya in ceea ce o priveste, eu nu sunt genul de tip care cauta fidelittaea si nu voi fi niciodata
    Eu am avut relatia mea, dragostea mea, n-am mai iubit pe nimeni si niic nu mai am de gand s-o fac si daca intr-adevar o apreciez pentru ceva, este pentru ca nu s-a culcat cu mine.
    Sincer.
    fata isi pastreaza sangele rece din ce am vazut indiferent unde este si asta ma face as zic ca daca se facea ofiter de politie, a zis-o bine Maya, ar fi fost a naibii de buna.

    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      La faza cu culcatul nu cred ca era vre-o tragedie,
      mi-am schimbat mult felul in care vad lucrurile.
      My friend, nu era nici-o problema.
      Cred ca ar fi fost interesant si cred ca la asta se ajungea daca nu ne certam,
      insa in mod sigur asta ar fi stricat prietenia dintre noi,
      aici suntem de acord,
      esti un tip super simpatic,
      ai ametit pe multe in acelasi timp,
      dar noi chiar ne distram grozav impreuna…nici eu nu m-am mai distrat atat de bine cu…un baiat!
      Nu mai bine ne culcam noi cu altii ,
      altele,
      nu ca i-am tine minte,
      si ramanem prieteni?
      ha ha ha
      sic!

      bogdanahelp

  5. Cristian Says:

    Noi barbatii apreciem mereu femeile pe care nu le-am avut si pe cele pe vare le avem, indiferent de cum arata le uitam repede.

  6. Cristian Says:

    Nu este deloc dificila ca fire,
    este o fata cam navalnica dar este super ok insa reactioneaza am vazut direct daca i se pare ceva in neregula, nu este genul de fata cu care sa te joci, asta am simtit-o direct la prima lezare adusa, eu cred ca este genul de fata care te pocneste in cap fara discutii cu orice-i pica in mana daca faci ceva si o calci rau pe coada.
    Asta o afce super simpatica
    Am cunoscut femei super frumoase care erau genul de pisicute blande
    ceea ce este interesant la bogdanahelp este ca desi pare extrem de fragila in secunda doi te poate injura ca un birjar si maine paote scrie despre stele si luna de-ti pica fata.
    pe bune, ma bucur ca te-am cunoscut si imi esti tare simpatica!
    Cristian

  7. Cristian Says:

    As vrea sa te stiu fericita, mai fata, cumva mai fericita decat ai fost vreodata, tu esti o fata cu un curaj nebun in a infrunta viata, de a ne aduce INGERII in dar.
    Sa stii ca a scrie tot de la Dumnezeu vine, asta tu m-ai invatat.
    cat suntem noi de golani si umblam prin baruri, cand vrem sa ne simtim altfel, iti citim blogul si intelegem altfel lucrurile.
    Ai un real talent la scris.
    Am intrat pe multe bloguri literare si de genul, tu chiar atragi atentia si esti originala.
    Am observat o detasare fantastica la tine prin scris.

    • bogdanahelp Says:

      Intotdeauna prefer sa cred ca daca oamenii vor, isi pot atinge visele, doar stii, si uneori habar n-ai cat de mult inseamna un cuvant bun pentru oricine, spus atunci cand trebuie.
      Oamenii nu ar cadea daca si-ar cultiva relatia speciala cu Dumnezeu, nu ar avea cum.
      Sunteti speciali, sa nu uitati asta.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        M-ai intrebat de ce am ales titlul Visul din lanul de porumb, stiu si eu?
        M-am gandit ca uneori te saturi de viata din oras si de toate si vrei inocenta , verdeata si sa te bata vantul si pleci hai -hui, numai tu si cu sufletul tau la brat prin padurea cu macii rosii…
        spre NICAIERI.
        Ca vrei sa uiti de tristeti, rautati, dezamagiri si sperante ruinate, ca vrei sa vezi crescand porumbul printre ruine,
        cu furie, e-atat de frumos sa te pierzi intr-un lan de porumb, este aventuros si copilaresc, te distrezi si te simti liber!
        Visul acela pierdut de ieri nu mai are brusc nici-o importanta
        plimbandu-te printr-un lan de porumb vesel si verde, departe, cat mai departe de lume, de tine si de oameni,
        intorcandu-te ai gasit ceva ce pierdusei: speranta, veselia, linistea sau poate inocenta.
        Uneori ar trebui sa plecam cu totii sa ne plimbam prin lanuri de porumb inalte pana la cer, singuri, sub cerul liber, doar noi si cu Dumnezeu.

        Cu drag,
        bogdanahelp

  8. Cristian Says:

    Numai un om care are o puritate sufleteasca extraordinara paote scrie asa cum o faci tu, desi esti vulcanica in reactii, la tine tocmai asta este interesant, de fap, in scris, esti tu insati.
    In realitate este o masca, eu asa cred.
    Nici nu s-ar putea sa fie altfel, poate de aceea ai avut atatea greutati si necazuri, „sufletele speciale asa am citit undeva, iubite de Dumnezeu sunt greu incercate”


Lasă un răspuns

