Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Iubire de tiganca Iunie 18, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 4:21 pm

M-am impiedicat azi noapte  in fustele crete si am cazut in gradina cu rosii din visele tale,

soarta in tarot  arata-te si uita-ma ascunsa printre crini mari si -adormiti,

suflete  te-ai spalat in roua pierduta prin vorbe lasate pe prag ,

in gradina cu rosii am ingropat aseara esarfa albastra si nu m-am uitat innapoi dupa tine ,

iubire de tiganca cu ochii caprui  de wisky scump,

mirosea a crin inflorit pe ochii tai in noaptea cand m-ai prins de mana printre stele,

coboara vant prin parul meu si alunga tristetea,

dragoste ascunsa in zambet de fata cu inima de tiganca,

 tu stii ca sarut uneori tacerea si o transform in fluturi nebuni,

vine o zi cand vei cauta fericirea in zbor de cocori peste timpul din noi,

scuturati-va crini peste amintiri prin sertare,

ma mai joc uneori cu gandul ca te voi iubi din nou dar bate ploaia  si uda strada pustie,

maine voi deschide ferestrele albe catre cerul cel rosu si bun,

uneori ma  aplec  sa culeg cate-o stea si nu stiu   pe unde mi-am mai pierdut de data asta inima,

printre tufele de crini scuturati sau langa laleaua galbena din coltul gradinii de iasomie,

mirosea a mir si trandafir cand am urcat treptele si plangea inima mea de tiganca,

te voi iubi peste timp dar vreau sa gust din nou viata,

asculta-ma,

 stau pe trepte intr-o casa veche de tara si mananc miere din borcan cu mana,

mai prinde-ma daca poti pe sub flori de tei,

ascunde-ma in dansul de maine al gandului nebun pentru tine,

baiatule cu ochii ca pelinul din sticla uitata pe raft prafuit in crama  de tara ,

te las sa te pierzi printre scaietii mov din vorbele tale,

hai pleaca pe drumuri neumblate,

 iti voi face semn din prag cu mana pentru ca   azi mi-am  gasit inima langa -o

 tiganca frumoasa facand dragoste printre tufe cu mure albastre  si -n   plans dulce de crin scuturat peste visul din zori.

 

Lasă un răspuns

