Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Tango mov Iunie 12, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 1:33 pm

Buna ziua fata frumoasa,

lasa-ma sa -ti privesc ochii instelati cand dansezi cu viata sub clar de luna albastru,

in rochie de catifea   norocul-l ascunzi  ferecat,

pe Pamant suntem amandoi si atingem Luna cu mana

in dans de tango pasind printre stele-n tacerile tale,

lumea mea se face pamant si garoafe rosii,

sa adunam praful in maini galopand in vis printre vorbele acelea,

mai stii cum ploua si nuferii mureau pe sub ape  in sunet de iubire cazuta,

cand tu ai plecat m-am scufundat sa-i scot pe nisipul albastru,

i-am insirat prea cuminti  pe maluri surpate,

viata cu iubiri in barci esuate pe maluri cu nuferi morti si albi,

danseaza  fata frumoasa tangoul uitat prin planset de fluturi  din saruturi  tarzii,

ispita cea mov rasare din apa cu florile moarte,

te-am intalnit fara sa stiu pe un drum fara semne,

mi s-a parut ca esti departe de mine dar mi-ai adus intr-o zi o orhidee-n privire,

cine esti tu inca n-am inteles dar stiu ca te apropii de mine la porti inchise de vise,

cade  noaptea peste gradinile mele cu flori si-mi furi inima,

iubire in pasi de tango scuturi in taina petale de vis in lumina din zori.

 

Lasă un răspuns

