Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miracol Iunie 12, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 3:34 pm

Te-as fi ascuns sub zambet de chiparos dar ai fugit in padurea aceea departe,

uneori bucati din visul pierdut  se prind pe sarma  pe balconul tau in fuga nebuna de vant printre  pomi,

am cunoscut odata un baiat cu ochii verzi ca marea furioasa in noptile negre,

vis  pe cai de mare si-n sarut de meduze zglobii,

viata de carusel rusesc iar m-aduci pe plaja din vis,

 fara tine intr-o zi m-am ascuns intr-o scoica albastra,

te gasesc stand pe acelasi fotoliu si totusi nu e lumea de azi,

am zburat parca ieri spre lumina din adancuri cu scoici,

fluture frumos colorat in vara cu soare de portocal,

intr-o zi am pierdut  o batalie si -n  alta am castigat razboiul cu viata.

Miracol frumos din icoane cu mir apari in zbor  de fluturi colorati si pierduti in  alte lumini,

balsam de iubire aduci in suflete lasate  ieri printre stanci,

azi soarele arde langa macii frumosi si cuminti,

odata cadeau visele langa cimitirul cel alb si mi-a soptit cineva ca-s visele mele,

daca s-ar scutura orele ne-ar ingropa privirile,

te ascund  sub copacul cu florile rosii doar pentru mine in veselie de vara cu fluturi si secretul  din coralul cel rosu,

m-am dus cu o floare sa ma plimb printre cruci dar nu te-am mai gasit tristete,

ai zburat si te-ai facut mangaiere,

m-am asezat cuminte langa urma pasului tau lasandu-ti floarea din vis amintire,

in locul acela umbrit azi e-nflorit copacul cu florile rosii si-n loc de cimitirul cel alb zambesc

 margarete-n  soare-aiurit  cazut  peste lume.

 

16 Responses to “Miracol”

  1. bogdanahelp Says:

    te pup si vreau sa ai grija de tine,
    lasa vorbele reci,
    mai bine cumpara-ti un buchet de orhidee.
    Da-ti putin timp, draga mea, pentru tine sa fie ca o alinare „Dansand cu ingerii”,
    este o poveste la care tin si care place foarte mult,
    hai mai Maya, da-o incolo de treaba, esti o fata puternica,
    lasa-l sa plece dar din inima ta.
    Pentru totdeauna.
    Cine inseala odata va insela mereu.
    Unii oameni asa sunt.
    Trebuiesc compatimiti,
    nu urati,

    asa sunt ei si asa se vor duce in pamant,
    intre doua,
    la racla vor avea doua momai langa ei,
    sotia si amanta,
    astea doua omorandu-se intre ele dupa eveniment
    iar ce-a de-a treia ,
    necunoscuta, va ramane cu casa , averea si va pune razand pietre deasupra.
    Sic!

    te pupa,
    bogdanahelp

  2. bogdanahelp Says:

    Aham
    Promit, si eu te pup,,,
    Noapte buna,
    Maya!

  3. bogdanahelp Says:

    Draga mea Maya,
    daca tipul imi va face baie in ciocolata chiar nu este important daca eu il plac sau nu,
    pricepi?
    Am inceput sa-mi dau seama ca vreau o dragoste de ciocolata,
    intr-un castel de ciocolata intr-un BMW seria 3,
    cine mai stie,
    cineva care sa -mi iubeasca inocentele si libertatea din suflet,
    sa ma lase in pace, ca eu daca vad ca omul se poarta super cu mine raspund la fel mereu,
    vreau un tunel de ciocolata si orhidee pe perna la trezire intr-un concediu undeva unde marea este incredibil de albastra.
    Pentru vara asta cred ca mi-ar ajunge.
    Bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      „Campul cu trifoi mov” imi place chiar si mie,
      in general sunt perfectionista si tind spre foarte sus,
      Ce mai bine imi pare ca au iesit „Dansand cu ingerii „si „Miracol” dupa vizualizari

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Va doresc tuturor o vara cu mult soare,
        cu zambete si distractii,
        in ciuda tuturor greutatilor trebuie sa invatam sa ne bucuram de soare si de aventura,
        de viata pur si simplu,
        de lucruri simple si de vise colorate.

        bogdanahelp

  4. bogdanahelp Says:

    Trebuie sa-ti bag in cap si pana la urma voi reusi ca s-o fac,
    ca daca crezi in ceva cu adevarat,
    numai sa ai grija ce-ti doresti,
    acel lucru va veni la tine si aici nu este nici-o magie.
    Trebuie sa crezi cu putere.
    Doar atat.
    Este atat de simplu.
    Daca vrei sa-l uiti pe fostul,
    uita-l,
    fata mea!
    Impuneti asta si vei reusi,
    eu n-am fost intotdeauna asa,
    doar stii,
    dar daca eu am putut si am evoluat o vei face si tu.
    Aha.
    Trebuie doar sa crezi ca viata este frumoasa si vine spre tine cu daruri,
    daca vrei si daca crezi in ele.
    Ai grija la ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se-ntample!
    N-am cunoscut mereu gradinile cu hortensii albastre si roz si nu am crezut mereu in ingeri,
    habar n-aveam ca exista .
    Poate nici n -a fost cineva care sa -mi vorbeasca despre asta,
    dar stii ceva?
    Tare bine mi-a prins.
    In fata puterii lui Dumnezeu raul tace si se rupe.
    In fata credintei in divinitate puterea ta sufleteasca va deveni imensa.
    Ai sa vezi,
    vei zbura printre ingeri si flori,
    vei atinge cu mana minunile in fiecare zi si te va lasa sa gusti din succes,
    numai nu uita cine esti ,
    cui trebuie sa multumesti,
    lasa capul in jos si ingenuncheaza doar in fata lui Dumnezeu,
    restul sunt oameni ca si tine.
    Doar atat.
    Pe bune,
    Maya,
    ridica-ti capul si invata sa -ti spui zilnic ca nimic nu te poate distruge atat timp cat crezi in Dumnezeu.
    Ca esti mai sloboda la gura nu am deranjeaza,
    asa sunt eu,
    conteaza insa ce ai in suflet.
    Intotdeauna.
    Pricepe, oricat de mari ar fi necazurile si loviturile,
    te va ridica,
    te va lua de mana si te va aduce mereu pe drumul cel bun, asculta, fata,
    ai pierdut un barbat nu o lume,
    lasa-l langa cosul de gunoi si cheama femeia de servici ca sa arunce gunoiul,
    afara lumea este atat de mare sa stii.

    bogdanahelp

  5. bogdanahelp Says:

    Stai linistita, Maya,
    imi doresc sa ma intalnesc doar cinci minute cu fostul tau sot si sa avem o mica conversatie,
    in mod sigur dupa aceea va face o mica vizita la spitalul de nebuni.

    te pupa,
    bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Aseara am stat cu niste amici la o terasa,

      Buburaza SA,

      pe mal de lac,
      unde tantarii erau mutanti si s-a baut bere pana la trei,
      afara ploua habar nu mai am ,
      Maya,
      ne-am distrat pana la trei cand ne-am intors ne-am tinut dupa aleile pe care erau aprinse becurile,
      acum le inteleg rostul.
      Mie imi place vremea asta,
      lasa sa fie draga soare cand ma duc eu la mare.
      M-am prins ca s-a intunecat cand ochii unui tip nu mai erau verzi ci kaki,
      Am avut ceva probleme cu o fata care a vrut sa faca baie in lac,
      am dus ceva munca de lamurire,
      am ras Maya de-am zis ca ma sufoc,
      i-am promis ca maine pe lumina facem si baie in lac,
      asa am scapat,
      crede-ma…

      bogdanahelp

  6. bogdanahelp Says:

    Stiu prin ce treci eu in dragoste nu mint si nu insel,
    cumva ca in legea tiganeasca,
    desi sunt romanca am inima de tiganca ,
    dar sunt fata care daca m-ai tradat iti pun capul pe tocator frateeee, cu mine ti-ai gasit beleaua,
    asa ca stiu foarte bine prin ce furtuni treci,
    insa tocmai de aceea vreau sa te distrezi putin ca-ti prinde super bine.
    La mine flirturile sunt flirturi si sunt amuzante,
    aventurile la fel, desi nu-mi plac le accept si incerc sa vad doar partea amuzanta insa daca esti cu mine intr-o relatieeee….o mare belea te va lovi daca ma tradezi.
    Nu te-ai intrebat de ce tac toti …fostii?
    pentru ca le zac capetele prin tomberoane,
    aha.

    te pupa,
    bogdanhelp

    • bogdanahelp Says:

      Draga Maya,
      ma bucur ca ti-a placut „Miracol”,
      place momentan cel mai mult,
      tu ti-ai mai revenit,
      suflete?
      eu ce sa fac draga,
      cu treaba,
      te astept pe mal de lac cu prima ocazie,
      o sa-ti fac o combinatie de sampanie cu bere,
      ce zici sa vad daca te arunci in lac din prima, din a doua sau direct?
      Maya, daca vorbesti cu pestii intreaba-i daca le place viata lor,
      ai sa vezi ca au reclamatii,
      nimic nu-i perfect draga mea pe lumea asta,
      pana la urma totul se rezuma la atitudine si la credinta.

      bogdanahelp

  7. bogdanahelp Says:

    Buna, Maya, ce sa mai zic?
    Bine, tu?
    Ma bucur ca iti place dar place mai mult Miracol, are 117 vizualizari, la” Miracol „chiar tin , este o mica parte din sufletul meu.

    bogdanahelp

  8. bogdanahelp Says:

    pai esti nebuna , Maya?
    ma faci sa rad cu lacrimi.
    Te pupacesc.

    bogdanahelp

  9. Cristian Says:

    Fabuloasa povestea.
    este atat de bine scrisa incat nu stiu ce comentariu as putea sa-ti las.
    Bravo, Bogdanahelp!

  10. Cristian Says:

    Zaraza esti foarte interesanta ca idee, imi place de mor.
    Eu si cu amicul meu, care este mai golan decat mine, am stat intr-o noapte dupa o betie crancena si ti-am citit blogul, tipul ti-a citit povestea Inima de tiganca de multe ori si dupa ce ti-a vazut poza si i-am povestit acte ceva despre tine sa stii ca mi-a zis ca e pacat ca tu sa nu te apuci serios de scris.
    esti o fata exceptionala
    ESTE CUMVA VAMPIR, BOGDANAHELP?

  11. Cristian Says:

    FLORI DE TEI este foarte misto, aici te-ai intrecut pe tine si mi-a zis ca ai scris-o la patru dimineata.
    Super tare!
    este si romantica , si trista si invaluitoare

    Cristian

  12. Cristian Says:

    MIRACOL dupa parerea mea este exceptionala.
    este poveste de premiu, pe bune, foarte bine scrisa!
    Tu ti-ai definit stilul si tie ti se potriveste genul asta de povesti scurte,
    pentru ca sunt foarte bine scrise si originale in acelasi timp
    daca imi place ceva este originalitatea , asta atrage
    Mi-ai spus ca MIRACOL are 200 de vizualizari .
    Super tare!

    CRISTIAN


Lasă un răspuns

