Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Iubire Iunie 12, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 7:33 am

Iubire vis nebun daca as fi cu tine m-as pierde pe sub flori si deasupra ar fi cerul in culori asa cum mi-ai spus,

viata mea tunel inflorit cu liliac alb cad din cer fluturii grei peste ochii tai,

habar n-am iubirea  mea de unde ai venit in dimineata cu planset de crini infloriti la geamul tau,

am scuturat pe geam tristetile de ieri pentru inima ta,

sunt vis pentru ziua de azi  si poate maine voi fi uitarea cu gust de naluci vesele,

pentru tine viata mea s-a facut covor de vise,

prinde-ma de mana,

 in sarutul noptii trecute m-am facut sal de matase rosu cu flori

de-nu-ma -uita,

m-am trezit auzind rasete de  ingeri cu aripi albe,

as mai fi dormit pentru ca ma gandeam la tine,

luna aceea ma legana cantandu-mi printre soapte,

daca poti alunga realitatea  adu-mi cosul acela cu floarea soarelui uitat la

 usa ta,

aseaza-le in sir ca sa nu-ti pierd urma,

iubire cu zambet vrajit in soare de vara,

 asculta-ma,

daca ridic dalele de piatra in urma florile vor cadea si se vor face copaci,

visele mele printre ele lasa-le in urma ta,

am ascultat vantul sarutandu-ti sufletul tau bun,

daca ai stii ca semnele de intrebare pot fi nestemate  te-as gasi la noapte adunandu-le  in prag,

vis de fata frumoasa privind apa tacuta  cu nuferii  roz,

m-am gandit ca  ma vei auzi,

tu cel sigur pe visele tale dar calator prin viata,

nu te cred cand mi-ai spus ca nu poti urca treptele pana la templul acela,

ti-e frica de iubirea mea si mi-e bine,

ochii mei te doresc in noapte,

unde sa fugi cand viata vine peste tine,

mai bine gandeste-te la mine cand ma pierd in noapte  razand printre stele.

 

Lasă un răspuns

