Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Copacul Iunie 6, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 2:50 pm

 

Uneori peste noi cad stele si visele nu se mai vad,

aluneca inselator pe toboganul vietii tale,

omule,

intr-o zi nu mai stii cine esti,

ai vrea sa te duci la umbra unui copac si sa te asezi pe iarba fierbinte,

soare te-ai ascuns si au venit peste mine pasarile negre,

alunga-le inger bun ascuns dupa un nor,

daca sperantele cad cu vuiet pe pamant poate vom invata intr-o zi sa mai zburam dupa ele pana acolo sus la  stele,

pe drumul cu pietre si gropi macii cei rosii atarna-n prapastii adanci si tac doar pentru tine azi,

culege-i pe rand calarind fara frica calul cel mandru,

batalii pierdute in ziua de ieri,

mi-am aruncat intr-o zi armele si am cules flori pentru ingerul meu din visul cel roz.

Un copac uitat pe campia albastra infloreste vara in sufletul meu si cand

mi-e frica printre prea multe vise impiedincandu-ma din nou,

sarut copacul intr-un joc de-a baba oarba cu viata.

Maine se face  din nou ieri si afara  ploua -n tacere  peste oameni,

lacrimi albe le -adun cu farasul si le amestec cu perle,

le -ascund in pamant de muscate-n ferestre,

sa creasca prin geamuri pana pe Luna,

aer de muscata amara fa-te visul de ieri,

cuprinde-ma dulce-n noaptea ce vine amintire cu tine si sarutul albastru sub copacul pierdut printre lacrimi de fata.

 

Lasă un răspuns

