Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Poiana cu fluturi Iunie 3, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 4:17 pm

 

Soarele era rosu si ametit in ziua cand mi-ai sarutat  buzele rosii de dor dupa tine,

am urcat noaptea muntele acela din vis,

esarfe albe zburati in vant departe,

 daca lumea se micsoreaza poate te voi ascunde,

iubire,

intr-un pahar cu apa.

Fluturii roz au zburat spre stelele din nopti cu zambet pierdut pe sub ferestrele mov catre ultimul gand,

 daca ai stii cum e sa pasesti chiar si unde ingerii se tem sa calce,

nu m-ai lasa sa te mai caut si-ai construi doar pentru mine castelul cu zambile albe si poarta spre est,

uneori ard felinarele pe drumuri pustii de-a lungul poienii cu fluturi

pierdute din vis,

sclipeste pamantul sub lacrimi de flori albastre si aerul ud te saruta pe tample,

 ploua ca o ultima fantezie in doi,

pe acel drum poate la capat vine moartea in cearsafuri albe  atat demult

te-am iubit in tacere,

ca zmei dupa mine am tinut in loc de noroc,

viata de caprifoi sa ne pierdem  in calesti iarna cu reni tot cautand iubirea.,

ne -ascundem pe sub munti de flori fara petale alergand dupa sperante desarte,

durere cu zambet de animal ranit,

fericire ma faci sa calc peste ace de brad tarziu alergand spre poiana cu fluturi din bratele tale.

 

Lasă un răspuns

