Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Gandul Iunie 2, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:02 pm

 

Fa-te gand nebun roua scuturata in zori de pe liliacul lenes din coltul casei tale,

de ce te-am pierdut cand viata parea siragul de perle albe primit de la bunica,

in visul de ieri se rostogolea pe camp norocul meu cu gust de rostopasca albastra,

imi place sa ma pierd pe sub flori tragand dupa mine ferecat gandul poznas ca viata-i frumoasa ,

cand bate vantul uneori ne e bine

in lumea de azi,

se-ascund amintiri colorate ca ochii tai vara,

sub presul acela din pai inflorit,

daca ai mai putea ai rasturna lumea,

copile,

 in leaganul din nuc iti lasai capul pe spate razand,

vise cazand peste rosiile mari si pline,

dimineata mi s-a parut ca  te-ai intors la mine,

dragoste,

ai aprins undeva lumanarile albe si-n suflet peceti de uitare,

pe sub teii aceia galbeni si buni te-am lasat gand nebun,

ma voi intoarce cu un cos dupa tine sa stii,

voi astepta sa creasca din pamantul cel ars trandafirii galbeni si mari,

pentru un gand de fata uitat intr-o floare pe gard.

 

10 Responses to “Gandul”

  1. Cristian Says:

    Super frumoasa si povestea si poza.

    Cristian

  2. Cristian Says:

    Mai fata scrii absolut superb

    Cristian

  3. Cristian Says:

    Ce floare este?
    este super
    iti alegi foarte bine pozele
    Super!

  4. Cristian Says:

    este absolut superb scrisa
    ce este rostopasca?
    ca am si eu curiozitatea

  5. Cristian Says:

    Buna!
    super frumos scrii si imi place aceasta poveste
    te pup
    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Doar două lucruri sunt infinite, universul şi prostia umană, şi eu nu sunt sigur despre primul.” (Albert Einstein)

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Oooo, ne-au invadat nebunii pe aici, apoi Cristian este in italia, eu am o mare realizare de care ma bucur din tot sufletul, draga x si y si tu banuiesc ca te joci pe hartiute in zig, zag, ce sa facem, asa-i in tenis!
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Va doresc numai bine si liniste sufleteasca, putere in a va cauta drumul si pe Dumnezeu, fiecare in felul sau si nu uitati ca hortensiile acelea si gradinile cu trandafiri infloresc in suflete frumoase si speciale.
        Restul, veti vedea, se vor duce pe garla la vale, tot la vale…si mai la vale…

        bogdanahelp

  6. Cristian Says:

    GANDUL este inocenta si se simte foarte puternic tristetea cuiva care a pierdut pe cineva drag.
    Transmiti exceptional totul.

    Cristian


Lasă un răspuns

