Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Furtuna Mai 31, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 4:12 pm

Schimba vantul norocul in viata batand cu furie peste orasul de azi,

pozele tale rupte le-am aruncat in vant,

pleaca te rog,

amintire ,

ai gust de bujor inflorit peste noaptea de ieri,

cateodata durerea se imprastie in ploile de-argint,

coboara soare in viata si lasa-ma sa te privesc dimineata pe geam doar pentru mine,

in sarutul fierbinte cu ochi de migdala

am gasit un strop din ploaia dulce de afara,

lasa sa treaca tristetea in vant ca un abur,

mangaiere ai gust de vant si-aluneci pe trup ca matasea,

daca au cazut ingerii  prin furtuni fara cantec,

 zambile mov vor inflori tacute si triste,

Dragoste,

 ti-am lasat cheia pe prag si m-am pierdut prin ploaia de ieri,

in cascade de vise te-am intalnit intr-o zi si m-ai prins de mana,

am scos din radacini anemonele  albe si m-am strecurat sub luna intr-o noapte cautandu-ti lumina,

unde te-ai ascuns,

musteste de apa pamantul si eu te privesc,

se-aude cum creste iubirea mea pentru tine cu vuiet si anemone roz,

dragoste mi-aplec in fata ta capul ,

m-am urcat pe stanca din vis si am privit norii cei albi,

fulgera printre florile strivite de vant,

curata-ma ploaie de speranta de ieri ,

sa vina peste suflet doar sarutul noptii cu tine pana in zorile dalbe,

oras in ruine,

se prabusesc amintirile in fulgere mov si mi-e bine,

zambet de printese pierdut in secole amestecate,

voi trece prin furtuni pentru iubirea ascunsa in secretul tarziu din migdalul amar.

 

7 Responses to “Furtuna”

  1. cristian Says:

    Bogdanahelp scrii absolut superb
    Cristian

  2. cristian Says:

    Bogdanahelp, scrii absolut superb

    Cristian

  3. cristian Says:

    super cum vrei sa schimbi in secretul tarziu din migdalul amar
    esti super inteligenta
    nu uita asta.

    Cristian

  4. Cristian Says:

    Este superba sa stii FURTUNA

  5. Cristian Says:

    sa stii ca ti-ai definit stilul
    foarte frumos
    imi place ca te promoveaza pe internet
    am vazut povesti de-ale tale cu etichete
    pe net
    si esti foarte promovata
    Bravo tie, dintr-o anonima ai ajuns super tare.

    bogdanahelp

  6. Cristian Says:

    sa stii ca ti-ai definit stilul
    foarte frumos
    imi place ca te promoveaza pe internet
    am vazut povesti de-ale tale cu etichete
    pe net
    si esti foarte promovata
    Bravo tie, dintr-o anonima ai ajuns super tare.

  7. Cristian Says:

    scrii exceptional sa stii
    tine-te de treaba
    si nu te lasa

    Cristian


Lasă un răspuns

