Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Zaraza Mai 28, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 5:34 pm

Daca se scutura nuferii  albi peste suflet pierdut te rog sa-mi spui ca vei ramana pana maine,

iubire ai gust de portocal cu samburi aruncati prin ghivece,

rasar in vise flori portocalii peste cerul de ieri,

unde ai plecat cand ti-am dat drumul de mana,

te-as lua acasa si te-as ascunde sub presul cel rosu de la intrare,

sa nu mai pleci in soaptele reci din toamne tarzii,

frumoasa fiica a Zarazei ce stai sub peri infloriti la tine in prag,

ti-ascunzi ochii cei mari sub palarii albastre cu fundele mov ,

cerceii tai micuti si perlati si mainile reci,

ti-ai ascuns  in poseta ta de reiat visele reci si pagane,

nu te stie nimeni cand plangi frumoasa fata a ploii din noi,

te pierzi in urme de pasi pe dalele gri,

iubire cu gust de salcam inflorit ,

scutura-te vis nebun doar pentru tine,

sa stii

ca ma pierzi uneori printre ierburile acelea din vise fierbinti,

daca soarele arde poate stinge durerea arzand lacrimile albe,

paseste cu grija inalta faptura printre ingerii goi si tine-te dupa zborul de fluturi albi si tacuti,

copiii veseli scutura zarzarele galbene prin cimitire vechi  fara cruci,

oamenii buni pleaca din viata zambind printre ingeri,

speranta infloresti intr-un ghiveci din samburi pierduti de portocal.

 

22 Responses to “Zaraza”

  1. cristian Says:

    Super povestea si ideea.
    esti comica ce idei tarznite poti avea?

    Cristian

  2. cristian Says:

    Copiii veseli scutura zarzerele galbene prin cimitire vechi fara cruci, este exceptionala viziunea.
    Tu cand scrii parca canti si pictezi in acelasi timp, eu cred ca daca ai lua o mare coala de hartie si te-ai apuca sa pictezi in mod sigur ar iesi ceva exceptional, ai incercat?

    Cristian

  3. cristian Says:

    Iti cumperi niste vopsele profesionale si cred ca daca ai incepe sa pictzei peretii ar iesi arat din mana ta, esti extraordinar de creativa.

    Cristian

  4. cristian Says:

    Iti inteleg perfect marea dezamagire si te inteleg perfect ca vrei sa invingi si sa stii ca adevarul este de partea ta, in mod sigur vei fi ajutata la randul tau.
    Iti admir fabuloasa capacitate de alupta pentru adevar, ti-ar fi stat foarte bine avocata!

    Cristian

  5. cristian Says:

    sau ofiter de politie, tu esti foarte dura am vazut dar esti o persoana foarte corecta si pentru adevar te-am vazut ca esti in stare sa rastorni muntii, eu sa stii ca invat de la tine arta de a merge mereu innainte.
    Cum de poti?
    Nu mi te imaginez bocind dar daca tu zici ca ai facut-o cu atat esti mai de admirat, ca te ridici dupa aia si mergi innainte pe drum.

    Cristian

  6. cristian Says:

    Este super VRAJA este al egalitate cu SOMNUL, Somnul este exceptionala si ac viziune si ca plasticitate, este intra-devar o poveste acre reflecta ca ai ajuns foarte sus in ceea ce priveste scrisul.

    Cristian

  7. cristian Says:

    Imi place foarte mult Somnul ca idee , cum se uita cineva de pe un zid de cimitir la iubirea pierduta este super tare si tu mi-ai zis ca florile reprezinta amintirile.

    Super!~

    Cristian

  8. cristian Says:

    Imi place foarte mult Somnul ca idee , cum se uita cineva de pe un zid de cimitir la iubirea pierduta este super tare si tu mi-ai zis ca florile reprezinta amintirile.

    fooarte bine scrisa!

    Super!~

    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      In SOMNUL m-am gandit la o fata care se urca pe un zid de cimitir, cimitirul exprima durerea, pierderea,
      dezamagirea dar este curioasa sa vada daca a a mai ramas ceva din ea,
      din iubirea ei cea mare si , in fiecare zi, fata duce flori pe care le lasa la usa acelui cimitir de vise,
      ca sa uite cumva durerea aceea si amintirile si tot ducand flori,
      intr-o zi pasarile incep sa manance petalele,
      pasarile in general sugereaza speranta ,
      zborul….ele ciugulesc cele mai grase petale,
      amintirile cele ma grele se uita.

      bogdanahelp

  9. cristian Says:

    sa stii ca este super si MIERE SI FLUTURI.
    am si eu un comentariu mai neortodox, in legatura cu acest miriamm@yahoo.com
    marian@yahoo.com
    la cat de talentata este bogadnahelp tu vei ramane cu saracia frate si fata asta va ajunge celebra, fraiere, da?
    daca as putea sa te prind ti-as rupe capul

    Cristian

  10. cristian Says:

    Bogdanahelp scrii absolut supreb

    ce mai faci?

  11. cristian Says:

    eu sunt ok cam obosit si cam plictisit
    abia astept sa te vad

  12. cristian Says:

    ai inceput sa scrii senzational!

    Cristian

  13. Cristian Says:

    Bogdanahelp te-ai gandit ca meriti un premiu pentru originalitate, ai avzut ac te-au preluat multi, la inceput erai o anonima si a zi este plin netul cu tine

    Cristian

  14. Cristian Says:

    sa mai faci niste poze sunt intr-adevat neclare
    fa-le mai de aproape

    Aici este al fel multa munca
    amestecate
    ma bucur ac ai reusit sa mai rezolvi din probleme

  15. Cristian Says:

    asta chiar ca esti tare
    nu te lasi batuta si nici invinsa de nimeni
    mai fata, baga bine la cap atata timp cat ai picioarele pana in gat
    esti foarte desteapta si libera pe deasupra vei reprezenta mereu un pericol pentru oricine

  16. Cristian Says:

    Maaaaaaaaaaa, voi stiti ce ochi are Bogdanahelp?
    Niste ochi superbi!

    • bogdanahelp Says:

      O sa postez poza, stai sa mi-o trimita.

      Am chef de-un chef..cu lautari si cu branza de burduf,
      pe trepte la casa de tara printre muscate ,
      cu vin rosu si margarete pe masa,
      frumoase ca sufletele celor care ma citesc si ma iubesc.

      bogdanahelp

  17. Cristian Says:

    Parcarea este pe dreapta si deschizatura criptei pe stanga.

    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      ‘Zaraza” este in top.
      Multumesc!
      mai Cristiane ce mai faci?
      Cand te intorci, ca mi-e dor de-o iesire?
      Se rezolva dar nu asa de repede cum as vrea eu.

      bogdanahelp


Lasă un răspuns

