Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Satra Mai 27, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:57 pm

Se scutura cu ras salcamul galben peste porumbul din foc,

danseaza tiganca cu fusta rosie ca dragostea mea pentru tine,

alunga grijile in inele cu serpii rotati si dans de femeie frumoasa si libera in vant ce te arde pe fata,

suflete daca ma cauti pe mine odihneste-te putin printre ierburi -nalte pana la tine,

iubire cu ochi de paun cu gene intoarse  si lungi rimelate ,

vin-o pe sub pamant in tunetul  rosu ,

 tine-te dupa mine noroc din vis pierdut printre  tufe si maci scuturati,

ploua -n cascade azi peste foc,

 fa-te suflete plasa  de aur si arunca-te peste noi doi,

de mana cu tine voi invinge padurea si lumea din noi,

intunericul infloreste pe campuri tacut,

pana la tine sunt apele reci ,

pluteste cu valuri in sarut de fuste rosii si dans de tiganca minunea din zori,

tiganca mea frumoasa cad florile din parul tau  de noapte cu stele pe drum nestiut ,

daca ai vrea sa m-aplec sa le-adun pentru o dragoste si-o privire acunse in buzunarul cel cret,

inima mea bate alergand peste campul cu nuci,

dansand in noapte cu voaluri si fuste calc melcii cei albi,

satra de vise din Luna coboara la mine in suflet incet ,

la noapte voi veni sa-ti sarut ochii cu roua de trandafiri  rosii si macii  furati de pe campul din vis.

 

25 Responses to “Satra”

  1. Cristian Says:

    superba!

    ce mai zici, Bogdanahelp?

  2. Cristian Says:

    FOARTE bine ca ai luat masuri dure

  3. Cristian Says:

    tu vei castiga orice confruntare sa stii

  4. Cristian Says:

    nu-mi fac eu probleme in ceea ce te priveste

    ai vazut ce chiestie?
    inseamna ca te sprijina neconditionat

  5. Cristian Says:

    straniu este ca nu stii persoana dar in mod sigur si-a dat seama ca se intampla ceva acolo?

  6. Cristian Says:

    vezi ca esti sprijinta pe drum?
    vezi ca fara sa stii
    aproape miraculos cineva te sprijina?
    e foarte tare chiestia asta si bine faci ca ai spus respectivei persoane ce se intampla
    in mod sigur se vor face conexiunile de rigoare.

  7. Cristian Says:

    vezi ca esti sprijinta pe drum?
    vezi ca fara sa stii
    aproape miraculos cineva te sprijina?
    e foarte tare chiestia asta si bine faci ca ai spus respectivei persoane ce se intampla
    in mod sigur se vor face conexiunile de rigoare.
    esti o fata exceptionala
    nu uita asta

  8. Cristian Says:

    Tu sti super inteligenta mai fata!
    nu imi fac eu probleme de niciun fel cu tine tu in cele mai grave situatii reusesti sa te impui prin forta si inteligenta fulminanta
    da-l dracu de fraier
    nu te lasa doborata
    tu lupta
    imi place ce mi-ai scris
    eu nu stiu decat un adevar.
    al meu

  9. Cristian Says:

    „”si pentru adevarul meu, ma iau de gat cu oricine

    Supre tare!

    Cristian

  10. Cristian Says:

    este supreba satra sa stii
    pune si tu poze sa-ti mai vad ochii
    zici ac tipul de care-ti place a plecat din tara?
    uita-l

    • bogdanahelp Says:

      Cand le descarca din telefon si mi le trimite da.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        „Gerbera” este in top.
        va multumesc.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        M-ai intrebat de unde am avut ideea cu „Zaraza”, simplu, am mancat niste mandarine si am aruncat samburii intr-un ghiveci ascultand „Zaraza”-Gica Petrescu,
        intr-o saptamana au iesit mandarinii si miroase camera a mandarin,
        uitand complet de acei samburi.
        Ideea este de a te bucura de lucrurile simple in viata.

        cu drag,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        In alta ordine de idei, cand am dreptate si ma dezamageste cineva matur muntii singura,

        sunt genul de fata care daca vrea sa scoata dreptatea la lumina se duce dupa ea si o aduce singura, sa nu cumva sa crezi ca ma impiedic de vreun fraier care ma jigneste cu ceva si crede ca a castigat vreun razboi,
        il matur de pe fata pamantului.
        Nu ma intereseaza cine este si cu ce se ocupa.
        Puterea de a lupta o am in horoscopul personal de la planete in scorpion,
        daca vreau sa scot la lumina partea aceea teribila si intunecata mai bine te ascunzi,
        te duci si mananci seminte ,
        plantezi samburi,
        orice altceva dar nu-mi sta in cale .

        Bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Zaraza
        Când apari seniorita în parc pe-nserat
        Curg în juru-ţi petale de crin
        Ai în ochi patimi dulci şi luciri de păcat
        Şi ai trupul de şarpe felin

        Gura ta e-un poem de nebune dorinţi
        Sânii tăi un tezaur sublim
        Eşti un demon din vis care tulburi şi minţi
        Dar ai zâmbetul de heruvim

        Vreau să-mi spui frumoasă Zaraza
        Cine te-a iubit
        Câţi au plâns nebuni pentru tine
        Şi câţi au murit
        Vreau să-mi dai gura-ţi dulce Zaraza
        Să mă-mbete mereu
        De a ta sărutare Zaraza vreau sa mor şi eu

        Vreau să-mi spui frumoasă Zaraza
        Cine te-a iubit
        Câti au plâns nebuni pentru tine
        Şi câţi au murit
        Vreau să-mi dai gura-ţi dulce Zaraza
        Să mă-mbete mereu
        De a ta sărutare Zaraza vreau sa mor şi eu

  11. bogdanahelp Says:

    Dap,
    pai sunt doar ma cunosti.
    Tipul de care ti-am spus este plecat din tara,
    circula foarte mult sa stii.
    Ok
    bogdanahelp

  12. bogdanahelp Says:

    Nu,
    este…
    dezinteresat, in general astia cand te culeg de pe strada in saci atunci te cred.

    te pupa,
    bogdanahelp

  13. cristian Says:

    Frumoaas este piesa asta Zaraza si am si eu un mesaj pentru miriamM@yahoo.com, spitalele sunt deschise , te paltesc eu numai culca-te frate!

    Cristian

  14. cristian Says:

    Scrii exceptional Bogdanahelp, imi plac la fel de mult SOMNUL cu VRAJA, dar sa stii ca imi place mult ZARAZA ca idee, asta inseamna originalitate.

    Cristian

  15. cristian Says:

    dar nu te supara asa draga mea marianm@yahoo.com
    ti-am gasit locul la Bellu

    Cristian

  16. bogdanahelp Says:

    „Satra” este in top.
    Multumesc.

    Bogdanahelp

  17. Cristian Says:

    Mi-a placut afza cu mascatii, popa , jandarmii si politia, esti de coma cand vrei

    Cristian

  18. Cristian Says:

    SATRA este foarte plastic scrisa
    bogdanahelp este imposibil dupa parerea noastra ca tu sa nu fii promovata de catre cineva pana la urma, tu si sculata din somn scrii bine.
    Pai ca ma intreba Maya ce s-a intamplat, nimic de genul a ceea ce crezi, dar ne certaram si cu asta basta.


Lasă un răspuns

