Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Gerbera Mai 26, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 5:59 am

Plutesc pe ape gerbere rosii pierdute din vis ,

apa se face cerc inchis si descantec , 

 dragoste albastra

alunga  ceata cu flori si intrebari,

pe unde mai esti,

pe unde mai umbli,

te-am prins de mana si te-am scapat printre nuferi si tristete din vraja de dragoste,

lumanari pe ape plutesc

pentru suflete de morti asa se pierde dragostea,

tacuta

cantand peste ape,

daca vin fetele apelor din adancuri vor aduce lumina in pumni tinuti stransi cu ierburi aromate,

miroase a putred si infloresc imensii nuferi galbeni,

i-as culege azi pentru tine,

iubitul meu cu ochi de cafea si gene pictate pe icoane cu sfinti,

daca  s-ar scutura lumea de ieri peste noi oare nu ti-ar fi frica,

 iubire,

 ca m-as ascunde de tine printre copacii inalti si rosii de pe malul fericirii pierdute in zambetul tau  azi,

lasati sa cada din cer ingerii in ploi de mai peste pamantul uscat,

daca m-as juca astazi prin soare  nu m-as rataci printre vorbe,

dragoste alergi pe caii cei albi departe de lume,

am cules incet gerbera rosie in cosuri de rachita furata din salcii sarutand apa vara la tara,

flori rosii plutind pana la poarta cea alba din visul de ieri,

sunt  darul meu pentru tine.

Varsa-te suflete in fluviul de jos ,

spala-te tristete adanca si cauta tacerea la picioare de sfinti plangand in manghaiere de mir si rugaciuni de copii la slujbe de duminica,

poate valul acela albastru ne va ocoli si lumea va ramane in picioare sau vom ajunge intr-o zi pana la stele,

cine mai stie,

lume de pahar de cristal roz te-as sparge  razand alergand peste campuri,

nu am loc de atatea aripi albe de ganduri,

am cautat mereu drumul batut cu gerbera rosie pierduta din par negru si lung de tiganci cu fuste cu flori si serpi fermecati,

padure de jerbera rosie peste lume veniti in vis de fata cu suflet de pagana.

 

21 Responses to “Gerbera”

  1. cristian Says:

    Superba poveste!

  2. cristian Says:

    In mod sigur pe tine te va remarca cineva, pentru ac srii superb!

    Cristian

  3. cristian Says:

    Sa-mi spui daca pleci in weekend, ma intor in tara si vreau as te scot prin oras

    cristian

  4. cristian Says:

    Mi-ai facut pofat cu marea
    pai la vara mergem mai multi daca vrei si nu te mariti pana atunci, am niste amici de prin Timisoara si mergem impreuna

  5. Cristian Says:

    Bogdanahelp, jerbera este floarea aia rosie?

  6. Cristian Says:

    Bogdanahelp, jerbera este floarea aia rosie?
    foarte frumoasa povestea, pai am primit rasounsul tau si esti o haioasa
    cand zici ca la mare mergi doar cu prietenul sau singura

  7. Cristian Says:

    Ti-au publicat aia poveste aia in revista?

  8. Cristian Says:

    Din doua macar una sa mearga

    criitian

  9. Cristian Says:

    sa ma anunti si pe mine in caz ca publica ca sa cumpar revista.
    te pupacesc

    Cristian

  10. Cristian Says:

    Am citit comentariul de pe marianm@yahoo.com
    Marian m este un handicapat mintal
    pacat de el ca este tanar
    trimite0mi mie comentariile tipului sau tipei ca tare sunt curiso sa dam un reply si a afalam cine este matraguna

  11. Cristian Says:

    Publica si tu adresa sa aibe”” surprize
    Asta e ala cu mesajele anonime?
    Trimitemi-le mie ca -l linistesc
    oricum este atat de fraier ca tie iti vin ca spamuri
    oricum nu se publica

  12. Cristian Says:

    E lumea plina de nebuni

    Cristian

  13. cristian Says:

    Mi-a palcut mult povestea asta sa stii, Bogdanahelp, numai ca nu stiam ce vrei as spui cu gerbera, m-am gandit la coroane mortuare si nu intelegeam care este faza.

    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Ma faci sa rad cu lacrimi,
      acelea sunt jerbere,
      asta este floarea gerbera,
      sunt frumoase venind pe ape ca jertfa pentru o dragoste.
      Posibil, oricum nu-ti voi spune.
      cateodata,
      nici nu eu nu stiu ce-mi mai trece prin capul cel prost,
      doar ti-am mai zis.
      M-ai intrebat ce piesa imi place,

      fooarte mult „Apologize”- Timberland,
      imi place cum canta acel pusti, dar piesa mea preferata este Craig David- „Don’t love you”, fara niciun apropos.
      Nu uita ca in viata suntem musafiri, avem lumea la picioare sau nu, maine murim cu totii, stii, nu-ti mai bate capul, eu iubesc SF si imi trebuie un tip SF.

      cu drag,
      bogdanahelp

  14. cristian Says:

    Cine este iubitul tau cu ochi de cafea si cu gene pictate”?”, cumva tipul de acre iti place?

    hammmm? dar cine este tipul?

    Cristian

  15. cristian Says:

    Ca eu nu sunt ca am ochii verzi toata ziua.
    mai Bogdanahelp, esti o enigma!

    Cristian

  16. cristian Says:

    Stii ce cred eu?
    ca toate povestile atle , ultimile, pentru tipul acela l-ai scris, tu esti indragostita lulea < Bogdanahelp, mai ales povestea ta LUMEA DIN NUFERI ALBATSRII"ESTE CLAR PENTRU CINEVA ANUME."
    hammmmmmmmmmmmmm

    cRISTIAN


Lasă un răspuns

