Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Gandul Mai 25, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 5:11 am

Cu tine alerg la brat peste mare si parca nu mai este atat de albastra,

mereu vin dupa noi doi gandurile de ieri si nisipul este prea galben,

straja in cer pentru ieri am cerut trezindu-ma langa  tine pe cortina de vise,

norii cei albi s-au deschis si ploua peste lume incet cu roua de flori tremurand in lumina,

uneori visul  iubirii pare roz si curat ,

alearga vis nebun picurand printre lumi cu vuiet,

sa te faci poveste printre crinii cei albi.

Mai lasa-mi te rog zambetul tau ratacit printre perne in zori ,

 daca urci suflete pana la nori gusta lumina si trezeste-te ,

lasa sa cada cearceaful cu vise peste florile bleu si straluceste prin balti sarutand pe furis lalelele galbene.

Vis tacut si farmitat scutura-te cu zambet cernut prin nisip,

ma voi ascunde  sub tine si parul meu va fi vis cu luna  si stele cazand parca ieri,

dragostea  apare in gand tacut pe sub flori aruncandu-ti priviri de foc si norocul se-ascunde mereu intr-un vis ferecat de gandul din zori,

lume de basme mi-am lasat inima intr-un sertar plin de vise,

iubire te-as decupa dintr-un gand cu o floare de nu-ma-uita prinsa-n soapte.

 

12 Responses to “Gandul”

  1. Cristian Says:

    Super scrisa.
    mie imi plac mult florile alese de tine

  2. Cristian Says:

    Ce-ai mai facut cu aia?

  3. cristian Says:

    Maya s-a impacat cu tipul sau nu?

    • bogdanahelp Says:

      Nu,
      din pacate,
      dar sper sa reuseasca sa treaca amandoi peste criza asta puternica.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Cei care ma citesc imi aduc premii in fiecare zi,
        Cristian,
        prietenia cu tine este un premiu,
        prietenia mea cu Maya la fel,
        cele mai frumoase premii sunteti voi toti, tu stii ce senzatie ai cand vezi 100 de vizualizari la o poveste scrisa de tine?
        cine sunt eu?
        O anonima cu gura mare de pe un blog cu multe flori,
        cand vad ca oamenii apreciaza si citesc ceea ce fac aici,
        eu chiar sunt fericita.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        In legatura cu ce mi-ai zis despre fosta,
        pai iti faci procese de constinta pe gratis,
        apoi daca te-am facut eu pe tine sa intri in biserica la slujbe,
        te fac eu sa uiti si cum a chemat-o si numarul de la pantof,
        pentru simplul motiv ca atunci cand ti-a fost mai greu ti-a dat papucii, remeber?
        S astfel de oameni trebuie luati pe faras si aruncati afara pe geam,
        ca praful,
        sa se duca si sa se spele
        sufletul
        cuvantul si gandul.
        Bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Si pentru ca m-ati intrebat, intre mine si Cristain este o amicitie super frumoasa si atat.
        Nu-mi fac iubiti dintre admiratorii de pe blog.
        Si nu mi-as pune prietenul sa-mi trimita mesaje pe blog,
        mi s-ar parea patetic,
        blogul meu nu are nevoie de asa ceva.
        Place sau nu,
        este atat de simplu si sunt promovata si iubita si nici macar n-am stiut asta,
        este senzational,
        ma pomoveaza oameni necunoscuti care m-au citit si au luat secvente de pe blog la ei pe blog si asta este super tare!

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Vine vara, soare, mare, nisip,
        oare cine se mai gandeste la relatii draga Cristian?
        Ti-o spun sincer, cauta frumusetea si distractia, fa baie in piscina si du-te la mare, draga,
        relatiile se fac iarna,
        nu stiai?
        Du-te si distreaza-te !
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        As da orice sa stau pe o plaja pe un prospop galben sa ma ard la soare si sa ascult muzica pe plaja in Mamaia, sa fiu sanatoasa si vesela, singura si nebuna cum sunt eu,
        sa ma fac de ciocolata si sa nu am batai de cap si griji,
        lasa draga ca se gasesc si fete si baieti o droaie, apar pe neasteptate,
        iubesc Mamaia si voi iubi mereu statiunea asta si veselia oamenilor la mare, bronzati si lipsiti de griji, terasele pline de lume cu nuferi pe mese si muzica pana la 3 dimineata,
        azi esti in viata si maine mori, doar ti-am mai zis asta,
        tu-ti bati capul pentru o parasuta care ti-a dat un sut in fund cand erai la pamant?
        Duca-se dupa strabunica la groapa si dincolo de ea.
        Cu drag,
        bogdanahelp

  4. cristian Says:

    Frumos ai inceput sa scrii,
    Bogdanahelp

    Ma bucur mult pentru tine ca ai reusit cu treaba aceea, sper as se rezove favorabil pentru tine si aceasta problema
    banuiesc ca ar fi ultima, ca ai trecut si tu prin destule

    Cristian.

    Chiar este super frumoasa povestea asta.

  5. cristian Says:

    Tu atunci cand scrii parca canti, Bogdanahelp catre ingeri.
    Bravo tie mai fata, meriti toate felicitarile pentru atitudine in primul rand si pentru ca tu ai intr-adevar o mare deschidere spirituala.

    cu prietenie,
    Cristian

  6. cristian Says:

    In povestea ta CATEODATA SI INGERII PLANG SAU IN PLOUA PESTE APE se ghiceste taria ta de caracter si extraordinara putere sufleteasca, esti de admirat pentru ca insuflii oamenilor sa mearga innainte si sa se joace cu pericolul zambind!

    Cristian


Lasă un răspuns

