Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Vraja Mai 21, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 8:36 pm

M-am impiedicat printre flori din visul meu pentru tine cautandu-ti privirea in zori,

m-ai privit intr-un fel si am gasit dimineata pe perna ,

trandafirul cel rosu cu petale de foc,

 mai lasa-mi sarutul in zori si cauta iubirea,

tu pasare rara a iubirii din drum ,

zboara cu raset peste mana mea azi,

iubire cu gust de cirese de mai,

sa cada ploaia stinghera in gari,

 nu mai stiu cine sunt cand ma ascund dupa tine in noapte,

cad stele si-aduci  dulceata de roua in zori peste soapte,

ma tarasc incet printre serpi cautand lumina din visul pierdut prin colt de suflet uitat peste timp,

dragoste,

dansezi cu mine in ungher de fotoliu  galben cu ciucuri mari si rad pentru mine dragonii cei dragi din tabloul acela ,

amintire te-ai rupt in bucati de panza pictata cu sange,

hei tu,

vis nebun ma rotesti cu un cantec  in lumea de ieri.

Fa-te vant sarut ametitor si lasa-ma sa -mi arunc papucii cei albi pe sub pat,

sa fiu cu tine in zori printre stele si dor,

lasa noapte sa cada perdele de nor,

nu-mi fura visul cel roz din gandul brodat pe dantele de pat,

 vraja stranie de inima de fata cu zambet inchis in borcan de miere din flori albe de soc,

dansez cu viata dansul cel mov printre ghivece cu vorbe seci care  dor, dragoste  aduci ciorile suparate in zbor si  cad peste noi tacerile tale,

a fi cu cineva in noapte atarnand  din nou peste noi,

daca vrei sa m-ajuti prinde stolul de pasari in zbor si uita pacatul,

ochii tai lumineaza pasul spre tine,

uneori as intreba florile daca nu se vor inchide cu tine peste inima mea ferecandu-te pentru totdeauna in ea.

 

22 Responses to “Vraja”

  1. cristian Says:

    E frumoasa VRAJA sa stii

  2. cristian Says:

    poza este super sunt foarte misto
    pai cu admiratorii oricum nu va ramane decat unul singur si acela sunt eu cu siguranta.

  3. cristian Says:

    ce-ai mai facut cu cazul cu baiatul respectiv? i-a raspuns cineva?

    sa stii ca am mai auzit pe cineva spunand ceva despre o slujba de Liturghie bine facuta, nu oriunde si nu oricine poate afce minunile despre care mi-ai vorbit
    Senzatia de arsura la palma este exceptionala
    insemana ca ai o deschidere imensa spirituala

  4. cristian Says:

    am fost si eu cand mi-ai povestit la slujba si as stii ca m-am simtit foarte bine dupa aceea

    cristian

  5. cristian Says:

    stii ce-mi place mie cel mai mult la tine?
    sincer?
    ca povestesti niste grozavii de care esti constienta cu zambetul pe fata si ca ai inceput sa vezi raul
    din oameni foarte clar
    nu toata lumea este constienta de asta

    • bogdanahelp Says:

      Partea mea buna este sa fiu uneori o fata de pus la rana,
      insa am si o parte foarte intunecata cu care nu vreau sa i ei contact vreodata,
      iese la lumina cand mi se fac mari nedreptati,
      pot fi un adeversar de temut,
      sa stii,
      insa parte mea luminoasa,

      uneori credinta in rugaciuni se apropie de habotnicism la mine,
      sa stii,
      pentru ca am trait asta.

      bogdanahelp

  6. cristian Says:

    imi place ce ai spus tu
    CINE RADE LA URMA RADE INTOTDEAUNA MAI BINE
    si nu stiu de ce te vad pe tine razand bogdanahelp
    habar nu am dar pe tine te vad razand
    in hohote
    si pe ceilalti plangand in palme
    te pupa
    cristian

    • bogdanahelp Says:

      Niciodata nu ma bucur de necazul altuia si stii de ce, pai daca am facut-o vreodata mi-am luat-o si eu bine de tot.
      Este legea compensatiei,
      azi esti jos si maine sus,
      tu tine minte ca nu i ei nimc cu tine.
      Aici sunt slujbe adevarate,
      puternice si minuni sunt lasate in fiecare zi in aceasta biserica.

      bogdanahelp

  7. bogdanahelp Says:

    Rautatea.
    Simplu,
    oamenii care fac asta sunt rosi pe dinauntru de un rau pe care nu-l pot stapani.

    bogdanahelp

  8. bogdanahelp Says:

    Uite de exemplu m-a bucurat comentariul acestui baiat care mi-a zis ca imi respecta munca,
    vezi,
    oamenii vin singuri,
    oamenii te citesc si te tin minte si intra zilnic sau nu,
    dar le ramai undeva in minte.

    bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      Sa-ti spun ceva,
      in ceea ce priveste dragostea,
      eu mi-am schimbat mult modul de a gandi,
      am invatat sa fac diferenta intre aventuri si altceva,
      altadata boceam singura daca imi puneam prea mari sperante in cinevam azi iti spun „Pa! ” fara menajamente si nu mai plang draga, dupa nimeni!
      Lasa sa planga ei dupa mine,
      ma scuzi dar au si dupa cine!
      Modestia in seara asta ma trage de maneca dar am bagat-o pe sub masa, „i-a mai lasa-ma!”….
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Vrei as vezi ca pana la sfarsitul anului te chem la Casin la nunta,
        si rochia mea va atarna printe nuferi albi si orhidee?
        Pe pariu pe cat?

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Mai dar ce rele sunt fetele astea din pesti,
        n-ai stiut?
        Stiu ca stii de gluma,
        dar cu nunta eu nu glumesc!
        Ma marit draga,
        uite vreau sa vad cum imi sta femeie maritata.
        cu drag,
        bogdanahelp
        ce sa fac si eu acuma?

      • bogdanahelp Says:

        Mi-a placut raspunsul tau l variantele mele cica toate trei,
        eu tocmai ce am primit niste emailuri de la Cristian.

        cu drag,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Auzi Cristiane,
        dar cand te-ai intalnit cu fosta atunci cand plangea ea dupa tine,
        te culcasi cu ea ca am uitat sa
        te-ntreb?
        asa, de consolare?
        sa stii ca sunt curioasa cum rezolva barbatii treburile astea ,
        banuiesc ca nu i-ai intins servetele parfumate?
        stai ca nu scapi!

      • bogdanahelp Says:

        Cristian,
        cred ca plec la niste prieteni in weekend
        Merci pentru felicitari sa stii ca este cea mai mare realizare,
        vorbesc de job.
        Simpatic ca intotdeauna

        bogdanahelp

  9. Cristian Says:

    cred ca cea mai frumoasa realizare este atunci cand persoane noi iti lauda blogul!
    este interesant ce fac baietii astia, promoveaza si daca te-au laudat inseamna ac esti pe drumul cel bun
    este un blog de promovare , ai vazut?

  10. Cristian Says:

    da, m-am culcat cu ea daca esti curioasa
    aventura cum zici tu, habar nu am eram in ceata
    oricum nu aveam de gand sa ma impac

  11. cristian Says:

    esti o simpatica

  12. cristian Says:

    cand am citit VRAJA m-am simtit de parca m-as fi indragostit de cineva, sa pui mana sa scrii saptamanal pentru ac tu ai talent si sa-ti dezvolti aceasta pasiune.
    Canrecul, arta de a scrie si talentul oratoric sunt daruri de la Dumnezeu , Bogdanahelp.

    sa ai grija de darul asta

    Cristian


Lasă un răspuns

