Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Somnul Mai 15, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 5:12 pm

 

Cateodata te priveam ridicand cearceaful ud dimineata si mereu mi-am spus ca semeni a copil razgaiat si dulce,

am invatat sa imblanzesc leii in viata dar n-am stiut sa te-opresc pe-un drum intr-o zi,

te-a furat vrajitoarea   cea rea in padurea albastra,

 am plecat dupa tine dar florile erau prea inalte si iarba prea deasa,

 te-am pierdut ,

 iubire,

stand pe loc sub soarele de ciocolata si uitandu-ma dupa vise.

Uneori ne jucam cu viata si trecem dincolo de ea intr-un salt alb ,

trezindu-ne atat de singuri in ea,

mi-a fost somn si atat de dor de tine,

tu stii,

m-am pierdut intr-o zi pe mine in taceri abisale din luna de mai,

ai luat o cheie cu tine si usa inchisa s-a facut cimitir de vise,

uneori ti-am mai adus flori la poarta cea alba,

le-am lasat mormane sa taca visul din mine,

te-am uitat iubire  si azi nu mai stiu sa mai cant,

m-am trezit pe campuri straine dar dragi fara stire,

langa dragoni incolaciti in pacat,

dulce mi-e gustul vrajii de azi si tu esti tot mai departe,

m-am urcat intr-o zi pe zidul tacerii ca sa vad ce-a ramas din iubirea de ieri,

pasari semete langa florile mele uscate,

cu ciocuri galbene alegeau petalele grase,

dragostea moare in somn de printese prin cimitire albastre.

 

39 Responses to “Somnul”

  1. Cristian Says:

    Bogdanahelp\ma faci sa rad cu lacrimi.
    pai nu este timpul pierdut vorba ta?

    dar pe cine interseaza povestea asta?
    nu are alta grija?

    super povestea SOMNUL
    super tare si DANSUL ROSU

  2. Cristian Says:

    pasari semete cu ciocuri galbene alegeau petalele grase
    este senzationala comparatia cu urcatul pe zid ca sa vezi ce-a mai ramas din iubire
    Frumos scrii, bogdanahelp!

    mi-a placut replica cu tatuajul si cu ciocolata
    iti ADOR SINCERITATEA, iar faptul ca l-ai trimsi la o ocupatie sau ca ai trimis-im sa se ocuoe de altele, ca sa spun asa si sa vina apoi sa -ti spuna cum afost mi se pare super tare
    Am fost la o slujba de Liturghie si ai perefcta dreptate

  3. Cristian Says:

    Ce mai zici,
    Bogdanahelp?
    Esti o simpatica cu comentariile tale.
    Ti-am trimis emailurile,
    le-ai primit?
    te pupacesc

  4. Cristian Says:

    Sa stii ca mi-au placut mult emailurile tale cu peripetiile tale prin oras, esti o simpatica
    Pe unde ati fost?

    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Prin oras la propriu si ne-am distrat grozav pe strazi
      ne-am facut de cap
      azi nu mai vad bine
      pai pe unul dintre tipii respectivi am pus ochii
      ce sa fac si eu, ATRACTIA draga
      nu este din Bucuresti

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Mi-a placut tupeul lui incredibil si inima lui mare
        baietii rai si fetele cuminti draga
        ce amestecatura ca sa vezi
        de respectivul tip este ciudata chiestia in sine
        nu am obiceiul sa visez aiurea
        oricat as iubi visele
        pai dca am atatia admiratori?
        sa spunem ca este o perioada buna
        maine inlocuiesc pozele
        astazi, la ora asta nu am practic..chef!

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        „Somnul” este in top
        Multumesc.

        bogdanahelp

  5. Cristian Says:

    mai indivizii aia sunt bolnavi si este strict treaba de politie
    in mod sigur se va rezolva favorabil pentru tine.

    numai nsite nebuni pot face asa ceva si nebunii trebuie bagati prin puscarii.

    Cristian

  6. Cristian Says:

    Pararea mea este sincer favorabila pentru tine,
    ar trebui sa fie prinsi acei doi indivizi care conduc aceasta gasca de dementi, mi-a palcut cum ai vorbit, atitudinea ta si ai vorbit chiar super bine,
    oricum tu esti o simpatica si o fata super de treaba
    pai cei acre au dat declaratii false la politie vor plati la politie

    cristian

    • bogdanahelp Says:

      mai da-i in p..calului de drogati…

      bogdanahelp

    • bogdanahelp Says:

      pana vor plati la politie o sa le-o trag eu celor care i-au trimis dar o sa le-o fac de ma vor tine minte
      am impresia ca din lumea asta mor oamenii buni si ramanem cu panaramele de oameni
      ma scuzi dar sunt chiauna de somn
      ca ma intrebasi de acea pasiune, nu cred ca mai este valabila.
      sa spunem ca am pus ochii pe altcineva.
      sa spunem ca imi plac lucrurile concrete in privinta asta

      te las cu bine,
      bogdanahelp

  7. Cristian Says:

    in mod sigur vor avea probleme mari pentru ac se va afla ce se intampla.

    Cristian

  8. Cristian Says:

    Esti chiar simpatica si ai un incredibil umor.

    Cristian

  9. Cristian Says:

    Ce ordinara lume frate, pai asta ar trebui demisa, tu trebuia sa fi spus chiestia asta atunci in direct
    ai vorbit foarte bine sa stii

    Cristian

  10. Cristian Says:

    In primul rand ac politia ar trebui sa -i aresteze pe aia doi pentru ac este clar ca indivizii sunt pericol public si apoi sa caute conexiunile cu aceasta nebuna de fosta sefa si c…. pe deasupra
    daca cade in ghearele mele i-as arata eu putin ce inseamna golaneala de doi lei si i-asa face viata un iad ca sa se invete minte

  11. Cristian Says:

    Cum mai evolueaza starea ta?
    Ma bucur mult ca te implici in cazul cu baiatul despre care mi-ai povestit si as stii ac tu ai darul vorbirii si daca scrii o poveste pentru el vei reusi!

    cristian

  12. cristian Says:

    Foarte bine ca ai facut panarama pentru ca la asa ceva eu nu stiu prcatic cum ai rezistat atatea luni de zile singura,
    ma intreb cum ai reusit
    felicitari pentru reusita aceea
    ma faci sa rad in fiecare zi
    esti zapacita rau cand ti-e somn

  13. cristian Says:

    stai linistita ca aflu eu personal cine este individul respectiv si daca este cine banuiesti ma duc dupa el personal si-l bat mar

  14. cristian Says:

    Mai ales ca stii unde lucreaza eu abia astept o misiune de genul asta
    de nu-l calc in picioare de-l linistesc

    cristian

  15. cristian Says:

    pai sa ai si ditamai functia si sa mai faci si asa ceva pai intra in mana mea de nu mai scapa un an

  16. cristian Says:

    stai ca ma intorc eu in bucuresti si vorbim pentru ac ma ingrijoreaza ce se intampla.

  17. cristian Says:

    Mai dar in mod normal la ce mi-ai zis tu pe email astia doi trebuiau prinsi demult
    arestati
    s-ar putea zic eu sa ai o mare surpriza cand oi auzi cine este de fapt cel care face treaba asta
    eu banuiesc ac acel individ consilier pentru ac aluia tu i-ai spus taote rahaturile si tataia ala daca face asa ceva o sa-i iau capatana

  18. cristian Says:

    labagii si nesimtitii si nenorocitii astia vor plati scum ce au facut

  19. cristian Says:

    sa te inveti si tu minte altadata sa nu mai fii naiva si fraiera pentru ac lumea este infecta si rea,
    Bogdanahelp
    Ai cuvantul meu cand vin in Bucuresti direct dupa ala ma duc si-i trag o mama de bataie de ajunge dement numai in cap i-o trag

    te pupa ,
    Cristian

    in ceea ce priveste admiratorii ma bucur ca iti trece repede si iti trece de toti.

  20. cristian Says:

    Numai eu voi ramane.

    cu drag,
    Cristian

  21. bogdanahelp Says:

    Cristian ce nu te omoara te face mai puternic,
    esti un om extraordinar,
    pai de ce sa stric draga o seara atat de romantica cu niste derbedei?
    N-ar fi fost pacat?

    Maya este tot in provincie,
    se reface putin.

    bogdanahelp

  22. Cristian Says:

    Am avut treaba multa dar am terminat acum.
    saptamana viitoare ma intorc
    sunt super pozele
    merci

  23. Cristian Says:

    Maya si-a rezolvat problemele?
    Se mai desparte?

  24. Cristian Says:

    asta ca tot te-au intrebat cum arati in realitate
    FOARTE BINE arati in realitate mai fata
    ma ingrijoreaza treaba aceea in continuare

    • bogdanahelp Says:

      Pai sa nu te mai ingrijoreze ca am gasit solutia,
      cand s-o scula strabunica din racla si le-o arata …odata sau de doua ori,
      vor muri astia de inima vazand o … de femeie moarta de atatia ani,
      soc pe loc.
      te pupa ,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Am sters comentariile ca eu nu le fac reclama astora si nici tu n-o s-o ma faci!

        Te pupa,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Sa stii ca ma faci sa rad cu lacrimi,
        fara sa stii,
        am metodele mele de aface omul sa rupa cu dintii de asfalt stai linistit,
        iar eu sa stau pe margine si sa zambesc, daca te pui cu mine.

        In rest,
        sunt o fata foarte de treaba….

        cu drag,
        bogdanahelp

  25. Cristian Says:

    Eu nu am inteles la cine a aparut ispita in viata Mayei sau a lui?
    ma bucur mult pentru tine si pentru viitorul tau job\
    asa o mare realizare
    Pai ti-am spus ca la sufletul tau bun primesti un cadou.
    asta afost cadoul

    • bogdanahelp Says:

      A ..lui!
      Merci,
      esti foarte dragutz.
      Cadoul, darul, ai dreptate.
      Ma scuzi acum dar ma duc sa tratez cu strabunica si s-o rog sa puna ceva rosu pe ea,
      sa fie sexi draga,
      sexi si rea cu … ei de 100 de ani
      , de nu fac pe strada dansul mortilor veseli.

      bogdanahelp

  26. cristian Says:

    Am ras de am zis ca mor bogdanahelp
    fata esti de senzatie cand te apuca nervii
    am inteles ca ti-e somn si nu ai treminat povestea dar sa stii ac este super inceputul

    cristian

  27. cristian Says:

    Am ras de am zis ca mor bogdanahelp
    fata esti de senzatie cand te apuca nervii
    am inteles ca ti-e somn si nu ai treminat povestea dar sa stii ac este super inceputul
    si de cine zici ca te indragostisi de data asta?

    cristian

  28. cristian Says:

    am ras cu lacrimi
    prietenul meu s-a innecat
    cu niste chifle
    de atata rascu strabunika ca cu strabunika dar ca sa le arate…
    de 100 de ani nu mi-ar fi trecut prin cap

    cristian

  29. cristian Says:

    povestea ta SOMNUL este superba

    cristian


Lasă un răspuns

