Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Dansul rosu Mai 15, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 4:43 pm

Mergand pe un drum spre iad am vazut lumina si m-am oprit  sa  culeg florile sperantei,

s-au scuturat plangand si a ramas doar un fluture pe mana mea,

tabloul acela de pe perete este prea alb ,

il voi da jos pe pamant si voi lasa  rama maro,

fericire in dans de fluturi sagalnici ai zburat peste timp in  lumea cea mare,

era o zi cu flori lenese in vant,

o fata dansa in soarele rosu scaldandu-se goala,

si m-am gandit la tine,

iubire in flacari de-amurg cazi peste suflet,

cad fluturi franti si prea mari pentru lumea de azi,

sa-i adunam in palme cu roua ,

praf si pamant din vis nestiut poate  maine voi ajunge la stele.

Dansul cel rosu a cuprins Pamantul peste ape arzand,

aveti grija de visele albe,

intre cer si Pamant stau dansul si ploaia si viata,

ne-ajunge din urma Speranta purtata in prosop  galben pe cap de fata scaldandu-se goala in muntii cei rosii.

 

2 Responses to “Dansul rosu”

  1. cristian Says:

    eu am intreb cine mama dracului poate sa faca asa ceva unei fete ca tine de-aia ma apuca pe mine nebunia
    pentru ca nu pricep cine si cum poate face asa ceva
    Maya ce mai zice?

    Cristian

  2. cristian Says:

    am citit cu atentie DANSUL ROSU si sa stii ac este extrem de plastica.
    bravo!
    ai surprins foarte bine culoarea sperantei in prosopul luminos de pe acpul fetei al sfarsit, parca pictezi cand scrii tu.

    Cristian


Lasă un răspuns

