Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Natasha Mai 13, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:55 pm

 

Am cunoscut odata o fata cu parul balai,

o chema Natasha.

Cand radea Natasha,

cadeau stele din cer,

 cand dansa Natasha facea cumva,

 lumea sa se-nvarta numai pentru mine,

 in muzica ruseasca si-n copite de cai albi pe drumuri prafuite parul fetei stralucea noptile si aducea misterul si ingerii aproape…

Norocul fiecaruia in viata este o micuta Natasha,

uneori se pierde pe carari intunecate si neumblate,

dragostea vine pe negandite si rastoarna vietile,

 oricum ar fi ele,

te -ndragostesti brusc si te surprinzi pierdut privind pe geam fara sa vezi de fapt nimic…

cad cirese coapte din cosul micutei Natasha pe drum,

asa ne pierdem  visele,

ati vazut,

 cirese galbene ca norocul micutei fete,

putrezite in sarut de viermii  mari si albi.

Micuta Natasha,

 uneori trebuie sa-nvatam sa mergem cu totii pe sarma pentru ca acolo,

 la capat,

sa poti spune c-ai reusit,

 sa pastram in suflet  o micuta Natasha balaie si un vis pierdut in sarut de cirese coapte de mai.

 

29 Responses to “Natasha”

  1. Cristian Says:

    Super frumoasa povestea asta mai ales ca idee, de unde le scoti Bogdanahelp?
    Am ras cu lacrimi de comentariile tale

  2. Cristian Says:

    Faza cu pisicile am citit-o cu un prieten de-al meu si am lesinat amandoi.

    • bogdanahelp Says:

      Orice parinte responsabil isi incurajeaza copilul sa-si dezvolte creativitatea,
      tata m-a vazut ca pe o fata care se va bate sigur cu baietii dupa blocuri si m-a dat la schotokan unde,
      dupa trei ani un coleg mi-a rupt mana,
      l-am injurat o saptamana pe sarbeste si nu va afla niciodata,
      mama m-a vazut in vis cu dalbe flori o mare balerina,
      am rezistat ani de zile pana cand au inceput sa mi se strambe degetele de la picioare,
      amandoi au fost de acord ca sunt foarte buna la gimnastica de sol si
      m-au retras ca ne bateau alea cu biciul,
      am avut o copilarie fantastica,
      buzduganul era facut de tata din lemn cu tepi,
      nu exista picior de pisica in curtea respectiva,
      deh,
      alearga copilul liber la tara ….
      „saraca fata este atat de slaba are nevoie de aer si de miscare”,
      dar ce-am avut cu matele nu pricep,
      banuiesc ca ma atragea vanatoarea de mica.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Cristian am inceput sa merge spre bine cu piciorul,
        am facut precizarile de mai sus ca ma intrebasi pe email pentru un sogorit sau vre-o sogoritza care tot intra pe blog de un an si ma injura si sterge adresele,
        unele mesaje ti le-am aratat,
        are ceva probleme, ma intreba pe mine de ce nu m-am indragostit de tine?
        Pai explica-le tu de ce nu m-am indragostit si de ce nu m-am culcat cu tine,
        draga,
        ca este curios domnul sau doamna X!
        De ce-am iesit si ne-am distrat dar nu ai rupt hanele de pe mine,
        vaaai,
        ce greseala,
        nu ca ar fi fost prea multe?!
        mai e timp draga,
        mai e timp!
        Si nu mai rade!
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Mayaaaaaaaaaaaaa,
        du-te la slujba Maya unde-ti tot spun ca o sa iti pierzi casnicia,
        sunt niste slujbe acolo ca vei vedea,
        se vor rezolva toate,
        am primit toate mesajele tale.
        Vei vedea ca vei ingheta atat de puternice sunt si stai acolo incremenita dar nu pleca,
        stai cu capul in pamant si gandeste-te exact la ce problema ai si asculta slujba ,
        cuvant cu cuvant,
        tu nu vezi,
        am luat pumnul de medicamente cum m-am dus la slujba cum imi trece,
        scuza-mi limbajul colorat dar stii ca sunt alergica la prostie,
        oricum tu esti obisnuita cu mine,
        nu ma intereseaza imaginea,
        asta sunt eu,
        iar de succes putin imi pasa,
        gloria este doar pentru Dumnezeu nu uita asta,
        cel mai castigata am fost ca te-am cunoscut pe tine si pe Cristian,
        mi-ati redefinit cuvantul prietenie.

        Te pupa,
        Bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Vei vedea si vei simti pe pielea ta ce inseamna o slujba adevarata spusa de un peot care are har,
        incremenesti,
        te simti mica,
        simti ca usile se deschid pentru tine si vin nuferii albi,
        i-am vazut azi intr-o statie,
        cand m-am intors,
        o fata cu o galeata cu nuferi albi,
        pentru mine a fost un semn ca cineva acolo sus ma iubeste exact asa cum sunt,
        nu sunt vreun inger dar te invat de bine sa stii,
        sunt cele mai puternice slujbe Liturghiile si se vor rezolva toate problemele,
        odata si eu eram ca tine,
        nu aveam rabdare,
        plecam ,
        nu statateam pana la sfarsit sau nu ma duceam deloc,
        desi ma durea ingrozitor piciorul am plecat de dimineata,
        e departe de mine si ai cuvantul meu de o ca am venit acasa super fericita!
        Dumnezeu ne iubeste pe toti si ne iarta rautatile si prostia din cap,
        ma tot intreb pana cand…

        bogdanahelp

  3. Cristian Says:

    Mergem intr-un pub ceva, cand ma intorc si o luam si pe Maya daca vine.
    Ne-am distrat grozav ultima oara.
    Observ ca daca esti in toane bune iese circ, ma ras cu lacrimi mai fata mai ales la povestea cu antiinflamatoarele.
    Fereste-te de mere atunci , tu ai o capacitate de autoironie fantastica.

  4. Cristian Says:

    Nu te-am cunoscut sincer asa, ai dat de mare bela si tu tot razi, ai grija cu piciorul ca poate ajungi la operatie, nu te juca cu asta!

    Cristian

  5. Cristian Says:

    daca vezi ac nu cedeaza te duci la medic Bogdanahelp altfel vin eu din Spania si mergi cu mine, reumatismul nu-i o joaca, este o mare belea si netratat iti pierzi capacitatea motorie, exista risc de infarct si alte belele, lasa ca te duc eu cu forta la doctor daca nu te duci singura!

    • bogdanahelp Says:

      Eu la operatie ajung cand ma va lua salvarea din casa direct,
      numai asa ma vad ca sa fiu sincera,
      lasa draga ca mi-am luat la tuburi cu unguente si la pastile,
      farmacia verde,
      topai prin oras,
      ma intreaba lumea daca am cazut,
      unii zic „saraca fata”…ma cred putin cu probleme locomotorii,
      este circ in fiecare zi,
      plus problemele de care tu stii,
      ce-mi mai trebuie celebritate?
      M-ar omori cu zile,
      crede-ma,
      lasa mai ca mie imi place si sunt fericita sa stiu ca lumea ma citeste la un suc dimineata sau la o cafea,
      imi este suficient si mi-e frica sa n-o dau in bara rau de tot,
      sa stii,
      m-oi lupta eu cu dragonii dar sunt o fata,
      totusi…si pana la urma raman o fata cam zanateca ce-i drept si cu gura mare dar asa sunt eu si,
      daca ma cunosti cu adevarat,
      ma vezi altfel….iubesc zona aceea si uneori priveam Dunarea pana ameteam band braga incolacita pe pietre albe la soare si ma uitam dupa vapoare si slepuri pana cand ma lua somnul si ma trezeam bronzata doar pe o parte…
      Eu am suferit cumplit ca nu am mai fost acolo de ani de zile din diverse motive si de aceea am scris „Inima de tiganca” sa stii.
      Pentru zilele acelea.
      Si pentru voi toti,
      de fapt.
      Sarbii veneau la talcioc cu lucruri de o calitate exceptionala pe care nu le gaseai nici in schoppuri in acele vremuri,
      sa vedeti fratilor guma de mestecat ca faceai baloane de plecai zburand de pe loc,
      nu ca plastilina asta de acum…
      Eu si cu prietenele mele,
      copii prosti ,
      umblam lesinate dupa anumiti tipi cu ochii verzi si albastrii ,
      eu aveam genunchiere precum caii ca ma impiedicam mereu si cadeam nu stiu de ce,
      dar sa vezi ce mandra mergeam la „agatat” cu ele ascunse pe sub blugi!
      De aceea am bocit dupa baiatul acela despre care ti-am spus si care m-a asteptat intr-o gara intr-o zi si eu nu m-am mai dus,
      imi zici mie de celebritate?
      „Celebra” am fost de mica,
      cu genuchiere si vise strambe ,
      cu dor de stele,
      de cand ma stiu asa am fost,
      tot visand la stele Cristiane ,
      mereu prea sus si prea devreme,
      fara frica,
      nu stiu ce soi am fost dar daca saream in Dunare ma cautau toti pe sub slepuri ca eram singura pe care o lua apa,
      daca am facut vre-o cucerire apoi l-am ametit pe cel mai vanat tip din zona,
      eu eram draga prea mica ca proasta nu am fost nicodata,
      dar ce-am luat cu mine?
      Stiu si eu,
      poate libertatea,
      mandria de a-mi inalta capul indiferent de circumstante,
      traducerea libera a cuvantului „prietenie” pe care acolo am deslusit-o si daaaa,
      gradina mea cu hortensii,
      este adevarat,
      daca torni cerneala colorata la radacina acestor flori,
      noaptea isi vor schimba culorile.

      bogdanahelp

  6. Cristian Says:

    Miai ales ca mi-ai scris ca ai avut acum trei ani o criza puternica si nu ai mers deloc 14 zile?!
    Eu as fi ingrozit in locul tau nu stiu cum poti face atata misto.
    esti de admirat mai fata, pe bune, ai un amestec foarte interesant , tu esti putin sarboaica dupa nume?

    Cristian

  7. Cristian Says:

    Ai si sangele iute la nervi si asa se explica amestecul, ai ceva de tataroaica!

  8. Cristian Says:

    Intr-o saptamana ma intorc, am mai scapat de treaba , daca nu te vad foarte bine pana cand ma intorc, my lady, la urgenta la operatie ca vrei, ca nu vrei!
    sanatate multa si te las cu bine!

    Cristian

  9. Adrian Says:

    Buna Bogdana!
    Ce ti se intampla de esti asa de revoltata?
    Nu cred ca ma mai ti minte am mai vb mai demult, oricum vroiam sa te salut

    • bogdanahelp Says:

      Buna Adrian!
      Pai uite de luni de zile cineva tot imi trimite mesaje de prost gust si apoi sterge adresele de email si m-am enervat,
      nu suport malitiozitatea,
      daca cineva are ceva de spus sa o spuna dar direct fara sa stearga adresele,
      mi se pare sincer o lipsa totala de caracter.
      Bine ai revenit !
      Tu ce faci ca nu prea am vorbit cu tine?

      bogdanahelp

  10. Cristian Says:

    NATASHA ramane preferata mea dintre toate
    esti un inger de fata desi nici tu nu crezi asta!
    Faptul ca inveti lumea sa se duca la slujebe si al Liturghii, la Masluri,
    denota o imensa capacitate de a ajuta oamenii prin Bine, eu te cunosc in realitate si stiu cum esti tu de fapt, faptul ca inveti lumea sa se roage, sa se duca spre Dumnezeu iti va aduce intr-o zi si un dar, eu sunt sigur de asta.
    Eu personal am invatat din multele discutii purtate cu tine pe email foarte multe lucruri

  11. Cristian Says:

    NATASHA ramane preferata mea dintre toate
    esti un inger de fata desi nici tu nu crezi asta!
    Faptul ca inveti lumea sa se duca la slujebe si al Liturghii, la Masluri,
    denota o imensa capacitate de a ajuta oamenii prin Bine, eu te cunosc in realitate si stiu cum esti tu de fapt, faptul ca inveti lumea sa se roage, sa se duca spre Dumnezeu iti va aduce intr-o zi si un dar, eu sunt sigur de asta.
    Eu personal am invatat din multele discutii purtate cu tine pe email foarte multe lucruri, sa stii

  12. Cristian Says:

    Eram si eu un rebel innainte de a-mi deschide sufletul catre lumina cum zici tu,mi se parea ca fetele sunt foarte ieftine cumva si am intalnit intr-o zi o fata care mi-a vorbit despre Dumnezeu si despre ingeri cu o lejeritate fantastica ai facuta asta

    Cristian

  13. Cristian Says:

    De ce nu m-am culcat cu tine?
    pentru ca as fi nevoit sa te iau de nevasta dupa aia, m-as indragosti de tine poate nebuneste, Bogdanahelp.
    Miar fi frica sa treiasc povestile atle de dragoste la intensitatea ta si in realitate.
    Tu esti o fata razboinica dar extraordinar de inteligenta si de rafinata si, daca m-as indragosti de tine as muri pentru ca n-as rezista
    psihic, tu esti obisnuita cu pericolul, cu viata traita uneori la maxim, te-am vazut, eu m-am inchis in mine odata si stii foarte bine asta.

    Cristian

  14. Cristian Says:

    Nu asa putea sa iubesc o femeie ca tine care spune exact ceea ce gandeste, m-am obisnuit cu femei ieftine pe care le ghicesc innainte de a deschide gura, sincer sa fiu nu ma intereseaza calitatea ci doar cantitatea si cam atat.
    Cam atat si nimic altceva.
    Pentru ca nu vreau sa am interseze altceva, mi-ai da lumea mea peste cap si nu ma simt in stare
    Tu ai nevoie de un tip cum zici tu care sa faca o pasine incendiara pentru tine, sa-ti fie prieten iubit si amant
    si apoi cine stie?

    • bogdanahelp Says:

      La asemenea mesaje ce-as mai putea raspunde?
      „La crasma din valea lui State sunt fete frumoase la rand
      dar una este frumoasa din toate,
      Smaranda este cea mai frumoasa,
      Din satul de peste islaz,
      O cheama flacaii din sate,
      La vorba sa vina sa iasa,
      macar o frantura de ceas
      si multi ar dori sa o fure,
      dar frica le e de secure
      ca-i fiica lui badea Padure,
      nabacul de peste Sabat….
      Cand iese Smaranda la hora se stinge si para de foc…
      Smaranda,
      eu nu stiu Smaranda ce n-are,
      Povestea ei nu s-a mai spus!”

      Asta este piesa aceea unde ne-am dus sa mancam.

      Cu drag,
      bogdanahelp

  15. Cristian Says:

    M-am simtit cu tine excelent esti un companion super, nu m-am plictist niciodata tu tii barbatii in tensiune, ochii tai Bogdanahelp sunt invaluitori si cateodata te sfredeelste privirea lor , trece prin tine si te rascoleste.
    Se simte extraordinara ta forta sufleteasca,
    ai aliaj extraterestru,, my lady
    din moment ce ai trecut perin atatea in viata.

  16. Cristian Says:

    Noi am fost cei acstigati ca te-am cunoscut pe tine, Bogdanahelp, o fata de la care ai ce invata, o fata care se razboieste singura pentru orice nedreptate, fara frica,care ti-o tranteste franc daca ceva nu-i place si care stie sa te faca sa te simti cel mai important om de pe pamant doar cu o privire.
    Eu cred ca tu ai planete in scorpion, desi asta este zodia mea din cate te-am vazut, esti un amestec foarte interesant si atragi privirile de la distanta.
    ma bucur ca sanatatea ta merge spre bine, chiar eram super ingrijorat si vorba ta ce nu vine de la Dumnezeu, sigur vine din partea cealalta.

    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Eeeeeeeeeee,
      ma flatezi ,
      draga Cristian,
      ca intotdeauna.
      Mereu surprinzator,
      pai ce sa facem si noi acum,
      nu vezi ca nu se poate in ziua de azi sa fii doar amic si atat?
      Tocmai pentru ca esti o persoana speciala si am petrecut in primul rand foarte putin timp impreuna,
      sau poate tocmai de aceea,
      este atat de usor sa ai aventuri si atat de greu sa fii cu cineva pentru foarte mult timp.
      Sunt foarte multi oameni care ma iubesc si care ma apreciaza,
      carora le multumesc si fata de care sunt datoare sa d-au tot ce este mai bun din mine.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Sa stii ca in general eu cam spun ce-mi trece prin cap,
        fara frica,
        fara sa ma gandesc ce pierd sau ce castig,
        mi-a placut mult de tine ca tip,
        ne-am distrat,
        cu tine ce-am mai iesit,
        Cu Maya,
        chiar a fost grozav,
        vreu sa insuflu ceva din curajul si din mandria cu care eu privesc viata si altora pentru ca si eu am fost odata pe marginea prapastiei,
        stiu cum este si nu m-am ridicat singura,
        despre asta vreau sa vorbesc lumii.
        Toti facem geseli,
        toti ne prabusim,
        despre caderile oamenilor buni,
        despre asta vreau sa va vorbesc,
        despre razboaiele pierdute pe nedrept,
        depre a invata sa pierdem cu eleganta,
        despre succes , faima si celebritate efemere si despre puterea unei rugaciuni venita din inima si care face minuni absolute in fata oricarei icoane din lume.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Cum sa nu vorbesc oamenilor despre minuni daca eu le-am trait?
        Cum sa nu vorbesc despre credinta,
        daca eu am fost la o slujba si am venit bolnava ca nu puteam urca treptele unei biserici si am plecat atat de linistita si atat de bine dupa o Liturghie facuta ca la carte,
        o slujba facuta de un om cu har si cu mare putere,
        o slujba care te rascoleste si te face sa te intorci in acel loc cu nuferi albi in mana?
        Cum sa nu vorbesc lumii despre puterea imensa pe care ti-o da credinta?
        Oameni,
        dar eu sunt o simpla fata ,
        sunt un om si atat,
        si iubesc dragonii cei albi si plec fara frica la orice razboi de pe Pamant,
        oare cum sa nu spun unei fete la care tin si a carei casnicie se duce pe apa sambetei ca singura solutie este rugaciunea daca eu am simtit beneficiile pe pielea mea?
        Nu stiu despre ce altceva sa va vorbesc,
        ne mai suparam,
        ne mai injuram pe sarbeste cum imi place mie sa spun,
        suntem oameni,
        nu suntem sfinti si de aceea gresim,
        dar sufletul trebuie sa caute lumina si numai lumina.
        Intotdeauna.
        azi esti sus si lumea te aduleaza,
        maine cazi si lumea te uita,
        dar Dumnezeu nu te uita niciodata,
        oricum ai fi,
        oriunde te-ai afla si oricat de mari ti-ar fi necazul,
        te va salva ,
        cumva.
        M-am dus de exemplu la Casin si mi-a placut brusc icoana Sfintei Paraschieva si am pus mana pe ea si am cerut simplu un lucru vital pentru mine.
        Va d-au cuvantul meu,
        azi sunt pe drumul cel bun pentru obtinerea acelui lucru,
        dar trebuie ca sufletul tau sa ajunga,
        in timp,
        la o maturitate si la o deschidere exceptionala spirituala,
        numai asa vei primi si trebuie sa daruiesti.
        Femeia care m-a dus pe un drum frumos intr-o zi,
        de exemplu de cate ori pot eu ma duc cu ceva la ea,
        nu conteaza,
        mancare,
        o paine,
        o floare,
        pentru ca femeia asta tine la mine asa cum a tinut bunica mea odata, simplu si curat,
        de cate ori ma vde nu mai stie ce sa-mi daruiasca,
        stie sa ma aline cu un singur cuvant,
        cand se invarteau niste dubiosi odata care erau la furat oare de ce
        m-am nimerit exact eu acolo ca aprindeam lumanari?
        Si n-am plecat pana cand nu au fost dusi,
        ba m-am incruntat in felul meu caracteristic…
        Asta este ideea,
        de a darui,
        daca cineva mi-a cerut bani la colt de strada ,
        daca am avut eu am dat si nu sunt nici bogata si nici nu am vre-o mostenire in perspectiva.
        Asta este secretul,
        da si ti se va da,
        dar este o regula extraordinara…si simpla.
        Noi,
        oameniii,
        ne complicam vietile pana la exasperare.

        Cu drag,
        bogdanahelp

  17. Cristian Says:

    Bogdanahelp mi-a trimis mesajul de la aceasta MIRIAM , cu o adresa stearsa de yahoo, are dreptate fata de luni de zile primeste asffel de mesaje si este vorba de o singura persoana, dupa texte, este bolnav psihic individul sau individa, cineva normal nu ar face asa ceva asa ca reactiile fetei mi se par foarte acide si bine puse la punct insituatia data, eu il injuram demult

    Cristian

  18. Cristian Says:

    In rest, observ la tine Bogdanahelp o schimbare in mentalitate binevenita, imi place freza ta, merci pentru poza , si data trecuta erai tunsa sic, scurt dar foarte frumos.

    Cristian


Lasă un răspuns

