Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Miere si fluturi Mai 12, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 2:58 pm

Fluturi albi se ridica azi spre nori,

iubire cu gust de miere din borcan portocaliu zaharisit furat  de la bunica,

sarutul  musca  dulce -otravitor,

privirea ta aduce serpii cei verzi in noaptea cu storuri trase peste sufletul meu,

te-as intinde pe felii patrate si negre de paine,

m-as face punte peste visele tale ,

curcubeu vesel cu floarea soarelui ,

cateodata in rauri de miere vine fericirea.

Te-am gustat intr-o ultima noapte  poveste  si vorbe cu zane printre crizanteme albe,

m-as urca peste fluturi pana la palatele din visele tale,

calatoare pasare a sperantei

in zbor peste piscuri uscate,  

ma arunc in raul de miere si fluturi cautand zeul apei printre bolovani ascunsi,

vreau sa-mi  umplu sufletul cu nestematele din vorbele dulci,

apa cu fluturi,

libertate cu zambet de fata,

oglinda s-a spart dimineata cazand pe gresia roz dar n-am stiut,

pasind peste cioburi suflete cauti fluviul din miere in zborul de fluturi.

 

30 Responses to “Miere si fluturi”

  1. Cristian Says:

    Bogdanahelp, esti o simpatica, ba eu cred ca tipul respectiv s-a prins si nu te va lasa sa scapi, nu de alta, dar esti si frumoasa si interesanta, mare bou ar fi ca sa fiu sincer.
    M-ai bagat in ceata de tot ca nu stiu cine este.

  2. Cristian Says:

    Are macar numarul tau de telefon?

    • bogdanahelp Says:

      Ma faci sa rad cu pofta sa stii,
      pai are numarul meu de telefon,
      dar contextul mai,
      oricum pe tine te anunt primul just in case…dar esti simpatic rau!

      Te pasioneaza vad astfel de lucruri,
      mie mi se pare o FANTEZIE.
      Atat si nimic mai mult.
      Nu cred in astfel de chestii,
      dar capul meu prost crede,
      adica ratiune si simtire,
      sunt doua lucruri diferite!
      Pai am vrut sa d-au la Academia de Politie si nu m-a lasat tata pe vremuri,
      aici m-ai ghicit!
      Eu daca vreau retin in cateva secunde,
      de exemplu,
      numarul la o masina,
      culoarea,
      marca si cum arata cel care o conduce,
      am o foarte buna memorie fotografica de mica.
      Daca stau de vorba cu cineva odata il recunosc si dupa 100 de ani,
      bag bine la cap fizionomiile in general,
      am o foarte buna atentie distributiva si pot face asta mult timp fara sa obosesc,
      daca vreau sa aflu ceva secret de la cineva sa stii ca aflu intotdeauna si mai ales daca caut eu dupa adevar il gasesc oricum,
      sunt o fata care se apropie foarte usor de oameni ,
      lumea mi se confeseaza in general,
      pot fi mormant daca este vorba de un secret si cea mai buna prietena pe care ai avut-o vreodata,,
      asa sunt eu si m-as fi potrivit ca job in politia vamala ceva gen control,
      criminalistica,
      ceva la modul.
      Marele meu regret este ca atunci nu am fost mai hotarata!

      bogdanahelp

  3. Cristian Says:

    Pai daca va mai intalniti, sugereaza-i si tu ca esti libera in weekend,esti fata desteapta, vezi tu ce spui.

    Cristian

  4. Cristian Says:

    Oricum ideea este ca habar nu am de cine -ti place tie, dar esti o simpatica, te lupti cu dragonii si cu viperele si nu ai curajul sa-i spui cuiva ca-ti place, eu zic sa -i d-ai de inteles cumva

    • bogdanahelp Says:

      Aici ai perfecta dreptate,
      m-as lupta cu viperele ,
      pentru prieteni,
      pentru adevar sau poate pentru mine,
      pentru ca eu cu dragonii sunt prietena,
      nu uita,
      si da,
      recunosc,
      nu am curajul asta pentru ca desi tipul asta este in realitate si chiar imi place pentru mine ramane doar o..Fantezie!
      Este un om extraordinar,
      este tot ceea ce pot sa-ti spun.

      cu drag,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        „Miere si fluturi” este in top.
        Multumesc.

        Bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Merci mult pentru mesaje ,
        am primit emailurile tale,
        ai grija de tine si pe cuvant de nu te anunt primul just in case.
        Poate ma mai indrept draga pana atunci,
        merg drept,
        aha,
        cum ai zis tu ca sa ma vada de la distanta,
        poate totusi,
        eventual un lasou in mana si cand ne-om intersecta il inhat cu mandrie ca pe o prada,
        ce zici?
        Cand eram mica asa prindeam pisicile ,
        cu lasoul si ca sa fiu sigura ca nu le scap,
        le dadeam cu buzduganul de lemn in cap,
        aveam o ocupatie foarte interesanta, nu crezi?
        Foarte ciudat pentru ca eu azi sunt o mare iubitoare de pisici!
        Pasiune fara speranta draga,
        ce tragedie!

        Cu drag,
        bogdanahelp

  5. Cristian Says:

    Imi place povestea ta, ma faci sa ma simt mancand miere pe paine dimineata
    Povestile tale de dragoste ma fac sa ma simt ca dupa o noapte de vis cu cineva, uneori m-am intrebat innainte de a te cunoaste daca nu cumva ai ochelari de cal pe ochi si 100 de kg Bogdanahelp, cand te-am cunoscut am ramas socat!

  6. Cristian Says:

    Esi genul de fata acre se remarca de departe si atragi repede, nu-mi fac eu probleme ca nu pui tu gherutele pe acest tip de care zici….chiar nu-mi fac probleme si daca e baiat destept incearca singur oricum

  7. Cristian Says:

    Din ce zici tu este un tip inteligent daca ti s-a pus tie pata cum zici, inseamna ca si el te place dar n-o fi indraznit, si ai fost chiar simpatica:presteaza o munca in folosul comunitatii!
    Interesant este ca pe tine nu te-am vazut demult asa…

  8. Cristian Says:

    Iti admir sinceritatea adesea frapanta si a avut dreptate maya, tu trebuia sa te faci ofiter de politie, ai un foarte ascutit simt al detaliului si foarte mult sange rece!
    ca sa fiu sincer cand am iesit cu tine am simtit ce inseamna o femeie puternica dar incredibil de fragila in aparenta,
    eu pe tine in politie te-as fi vazut lucrand pentru ca ai o minte brici!

    Cristian

  9. Cristian Says:

    Ai grija cu problema cu piciorul, daca este artrita dupa tratament du-te la doctor

  10. Cristian Says:

    Esti o fata foarte desteapta si frumoasa si vei reusi in tot ceea ce-ti vei propune,
    sa fii sigura de asta si vei reusi chiar daca nici tu nu crezi
    Vei ajunge celebra si bogata intr-o zi,
    asta ti-o spun , ai talent creativ extraordinar si vei reusi.

    Cristian

  11. Cristian Says:

    Esti o fata foarte desteapta si frumoasa si vei reusi in tot ceea ce-ti vei propune,
    sa fii sigura de asta si vei reusi chiar daca nici tu nu crezi

  12. Cristian Says:

    Eu te vad ca pe o scriitoare de succes si vei reusi, vei ajunge celebra si bogata, iar despre ce mi-ai mai povestit, o sa-si abge singura unghiile in gat cand tu vei ajunge departe.

    • bogdanahelp Says:

      Pai daca ajung eu celebra si bogata construiesc acea biserica alba sa stii,
      ma duc si imi aleg stanca si construiesc o biserica alba printre vulturi,
      ca sa vina lumea cu orhidee si cu gladiole,
      cu trandafiri albi urcand pe munte,
      asta vreau sa fac,
      o biserica ca un schit din piatra si as pune pe jos in ghivece negre garoafe rosii .
      Ar fi ca un dar al meu pentru Dumnezeu sau macar daca nu as avea atatia bani as cumpara toate icoanele din biserica pe care o iubesc cu tot sufletul.
      Macar atat sa fac.

      bogdanahelp

  13. Cristian Says:

    Ai un incredibil dar, talentul de a scrie si vei ajunge foarte sus sa stii.
    Trebuie doar sa vrei si vei putea.

    Cristian

  14. Maya Says:

    Bogdana tu ai avut dreptate mai fata cu slujbele de Liturghie si de Maslu, sa fii binecuvantata,
    macar daca ma despart dar stiu ca m-am simtit extraordinar, mie mi-a spus exact ce mi-ai zis si tu ca daca este ceva facut TOTUL se intoarce la cine mi-a facut.
    Am tinut post si sa stii ca ai perfecta dreptate,
    multumesc pentru Psalmi, sunt extraordinari, am inceput si eu sa ‘gust”din aceste minuni cu ajutorul rugaciunilor si sa stii ca sunt foarte puternici, am cascat o ora dupa ce am inceput sa-i spun

    Maya

  15. Maya Says:

    la Liturghie am simtit ac ametesc si ca mi se face rau, ce crezi despre asta?
    dar am stat pana la sfarsit, este o slujba fantastica,tu ai dreptate, raul este in oamenii la care ne asteptam cel mai putin

  16. Maya Says:

    Multumesc pentru sinceritate, mi-ai adus multa bucurie si sa stii ca ai o forta sufleteasca incredibila

  17. Maya Says:

    Am stat la toate slujbele si mi-a placut mult senzatia,
    sa stii ca ai dreptate cu tot ce ai spus si mare adevar ai spus sa imi vad de viata, te pupacesc , nu m-am intors si ai grija de picior, am inteles ca esti bolnava rau cu piciorul,
    doamne fereste Bogdanahelp,
    ai grija de tine si nu te juca cu reumatismul,
    asa o fata frumoasa cu atatea probleme?!
    De ce naiba nu l-ai tratat ca am intels ca tu ai mai avut o criza de nu ai mers doua saptamani?

    Maya

    te pupacesc sa stii

    • bogdanahelp Says:

      Batranetea draga Maya face ravagii,
      batranetea,
      pai am marit doza de antiinflamatoare ca altceva ce-as putea face,
      super naspa mai!
      Antiinflamatoarele cresc riscul de atac cerebral si infarct,
      daca auzi de mine ca m-au gasit cu mere in gura si intepenita pe pat sa stii ca de la asta mi s-a tras,
      poate am norocul totusi sa am flori si ceva lumanari prin casa ?
      Eu si asa am tensiune mare,
      beau cafea,
      sunt colerica,
      sunt dinamica ca persoana,
      asa cu piciorul sontac ,
      sontac prin oras am umblat de-am venit si m-am bagat direct la dusuri intr-un picior topaind prin casa si mie mi-e gandul la tipi misto,
      pai cine se uita draga la o schiopatanie?
      Daca mai si pocneste ceva pe-acolo voi vedea ingerii in cor sa stii.
      Parca se vede o ameliorare?
      Oricum ma ingrijoreaza starea ta,
      lasa divortul,
      lasa prostiile ,
      ma bucur ca mi-ai ascultat sfatul,
      trebuie sa gasesti asta in tine,
      nu ca-ti spun eu,
      slujbele de duminica Liturghia sunt exceptional de frumoase,
      cele de Maslu la fel,
      sunt super frumoase!

      bogdanahelp

  18. cristian Says:

    Nici nu stii la CARE as te uiti mai intai si pe CARE sa le citesti, ca originalitate mie imi plac PLOUA PESTE APE si ca stil definit bogdanahelp SOMNUL, VRAJA,TIGANCA,
    SARUTUL,
    CATEODATA SI INGERII PLANG.

    • bogdanahelp Says:

      Buna
      Cristian si multumesc pentru aprecieri,
      intr-devar noi ne-am distrat prin Bucuresti si chiar surprinzator noi ne intelegem super ca amici,
      intre noi este o prietenie foarte frumoasa si el este un tip super,
      renuntam la unele chiestii dar m-a incurajat de fiecare data, in multe feluri.

      bogdanahelp

  19. cristian Says:

    De la tine am invatat ca atunci acnd nu te mai decsurci cu sufletul cum spui tu sa ma duc la Liturghie duminica daca un golan ca mine a intrat in biserica si mi-am cam facut un obicei tie trebuie sa-ti multumesc
    Nu este nimic mai mult intre mine si Bogdanahelp dar este un om care personal mi-a schimbat viata in bine
    O fata frumoasa care ar trebui sa traisca printre ingeri asa suflet frumos si curat are
    Ne leaga o prietenie foarte frumoasa, noi glumim foarte mult si cand putem iesim prin Bucuresti si ne distram, Bogdanahelp are o latura foarte interesanta , te distrezi cue a la petreceri, razi de pocnesti daca este in toane bune.

    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Eu sunt super fericita ca ma cititi si ca va plac.
      Pozele nu sunt foarte clare, dar mai fac.
      Ultima oara cand am iesit cu Cristian ne-am dus intr-un pub de fitze si ne-am distrat super,
      Cristian stie multe locuri fitoase prin Bucurestiul asta si apoi ziua morti de somn ne-am dus la Gradina Botanica unde mai era putin si adormeam pe mal de lac cu nuferi.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Daca vreodata as ajunge celebra si bogata cum zici tu,
        as imparti cu cei care m-au ajutat sa ajung sus, unde sa ajung Cristiane, ti-am mai zis ca stau la etaj si in mod sigur acolo ajung de fiecare data.
        Nici macar nu stau la ultimul sa am mansarda.

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        „Gerbera” si „Satra” sunt amandoua in top.
        Va multumesc.

        bogdanahelp


Lasă un răspuns

