Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Podul Mai 11, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 1:23 pm

Copile ai parul zburlit si rasul prea blond ,

treci fara frica podul cel vechi spre gradina cu vise,

sub tine e haul intunecat si ruina,

 se clatina in vant cu soapte salcamii,

 doar azi mai ai timp sa atingi cerul cu mana.

Cade de sus cu zgomot  lemnul cel putred,

 in fata sunt castelele desenate demult in nisip,

copile,

 ai grija la vulturi si soapte cand treci zambind podul vietii.

Liane cu tepii cei mov cheama iele in soare de-amiaza,

pericolul pandeste ascuns dupa tufe cu flori,

ajungem vanat prin paduri calatori,

suflete ,

fa-te basm si inchide-te pe cap de razboinic in cununa cu laur si ierburi,

imi place sa privesc vantul clatinand podul din aur pana la nori.

Numai sunt margarete pe campuri,

alearga copile dupa fluturi si ingeri,

in viata trecem punti fara plase in zbor,

rupe-te vis ca margelele nu voi privi dupa tine,

dac- ar ploua ar creste cu furie raul de jos,

talazul va rupe podul meu din aur si flori,

dragoste esti joc de copil  trecand fara frica pe poduri in zori.

 

14 Responses to “Podul”

  1. Cristian Says:

    Ce frumoasa este ideea din povestea ta, PODUL, imi place ca
    ti-ai definit un stil din scris

  2. Cristian Says:

    De ce vrea sa se desparta Maya ?

  3. Cristian Says:

    Interesanta viziunea ta, Bogdanahelp, ai inceput sa ai o atitudine care imi place, noua si provocatoare, bine definita si ramai o dulceata de fata.
    N-am inteles, te-ai indragostit?
    pai inseala-ma ca oricum tot la tine ma intorc…..

    mai intra lumea la idei, frumusete de fata ce esti!

    cu bine,
    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Pai da,
      nu stie lumea ca suntem preteni draga,
      ce sa-i faci..prieteni si atat….dar mie imi place ca esti la fel de nebun ca mine.
      pai m-oi fi indragostit,
      crezi ca ti-as spune?

      bogdanahelp

  4. Cristian Says:

    Ce-mi place la tine este ca nici eu care pot spune ca te cunosc cat de cat nu stiu cand glumesti si cand vorbesti realmente serios.

  5. Cristian Says:

    Si totusi….te indragostisi Bogdanahelp de cineva care, ziceai tu, presteaza in folosul comunitatii, cineva”” deja luat””, are ochii caprui si care habar nua re ca tie ti-au cam cazut ochii pe el?
    dar cine-i norocosul?
    Si cat de fraier poate fi sa nu se prinda?

  6. Cristian Says:

    Dupa acte te cunosc eu tu esti directa, nu stiu dar atractia se simte, tu ce zici?
    Eu zic ca tipul s-a prins si ca te lasa sa „fierbi”putin si apoi vine cu buchetele de trandafiri sau hortensii sau orhidee.
    eu pe o fata ca tine…dar mai bine tac ca-i mai bine pentru integritatea mea corporala.

    ma facusi sa rad sincer sa fiu ai un umor grozav
    am citit mesajul
    sic!

    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Lasa mai sa nu se prinda ca lesin,
      cat sunt eu de sigura pe mine as lesina.

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Unde sa se prinda si cum mai?
        De sarma de rufe,
        in clanta usii?
        Pai daca n-am iesit niciodata cu el,
        nicaieri,
        cum sa stie ca mie imi vine sa lesin de cate ori il vad,
        sau ma vezi pe mine ducandu-ma si spunandu-i:
        „hai la o cafea,
        draga”,
        pai sa stiu ca mor maine si asa ceva nu fac,
        ar inseamna ca m-am prostit si n-as mai fi in stare sa seduc pe cineva si crede-ma,
        la asta ma pricep daca vreau, am vorbit, ne cunoastem dar nici nu banuieste ce-mi trece mie prin capul cel prost.
        Pai nu-ti spun mai de cine-mi place mie nici daca ma pici cu ceara, tipule cu ochii verzi!
        Sic!

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Nici nu m-am gandit sa-l iau de barbat pentru ca deja este luat,
        de parca asta ar fi vre-o noutate pentru mine,
        nu m-am gandit nici mai departe,
        nici innapoi,
        pur si simplu imi place tipul!
        dap!
        Muuult!
        Uite ca mi s-a pus pata ,
        in traducere libera,
        noroc ca nu ne vedem des,
        pot spune ca doar intamplator si nu cred ca ne vom mai vedea ca nu as vedea motivele,
        stii…dupa colt,
        dupa strada,
        sta dragostea cu acadeaua ,
        mai dar asa mare noroc sa am ca sa ma caute pe mine,
        ce face,
        se-ntoarce din drum,
        da alarma,
        i se aprinde becul verde,
        urca pe bloc pe vita de vie,
        apoi daca m-ar cauta ar insemna ca nu este prost,
        cum ai zis tu si …se prinde repede ….si voi avea nevoie de pastile de inima.
        Eu nu sunt prea buna la chiestii de-astea,
        Cristiane,
        mai bine ma duc si ma ascund in gradina cu hortensii si ma bag printre flori,
        i-a sa vad ma mai gaseste?!

        bogdanahelp

  7. Cristian Says:

    Sa stii ca „Podul”este chiar super bine scrisa, al fel si „Suflet Vagabond”, este o evolutie clara si foarte frumoasa a ta personala in ceea ce priveste scrisul!

  8. Cristian Says:

    M-a impresionat „Suflet vagabond”, Bogdanahelp tu daca ai pune mana sa scrii un roman ceva despre viata unei tiganci cum ai zis tu chiar ai ajunge celebra si bogata, dar trebuie sa vrei!

    Cristian

  9. Cristian Says:

    Mi-a palcut mult inocenta si gandul din „Gradina cu hortensii”, ai putea sa pui mana sa incei sa scrii o acre pe tema asta si iti spun eu ai face un lucru la superlativ, tu ai talent, daca doi golani ca noi am stat si ti-am citit blogul fara sa iesim cu „”gagicile iti d-ai seama”, prietenului meu i-a palcut mult FANTEZIE


Lasă un răspuns

