Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Cantec Mai 10, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 4:41 pm

 

Am cazut peste tine din vis,

linistea ta mi-a adus zambetul si o minune doar pentru mine cand m-ai prins de mana,

un cantec pentru ingeri,

nu te-am cunoscut pana ieri,

cine esti tu,

mi-ai colorat privirea intr-o zi.

In sal de matase rosu am plecat sa ma plimb si l-am pierdut printre copaci cu magnolii de vise,

daca dansez o fac doar pentru tine,

si ploaia face minunea mai dulce,

de ce cad florile cand tu ma privesti?

Veacuri amare si departari din castele prea reci,

 fum peste stanci in zbor le-ai alungat cu rasul tau,

strainule din viata mea ai facut din trupul meu cantec in noptile negre,

daca tu ai pleca  stiu ca s-ar termina  lumea,

lumea mea cu smochini infloriti peste ape.

Stranie vraja coboara in noi,

nu am stiut ca dragostea poate fi asa,

cu flori peste zambet si magie in zori,

flacara  ma cuprinzi devorandu-ma noaptea,

ziua ma pierd printre crinii cei albi,

daca ma invart tu vei veni dupa mine,

stiu,

 atunci cand luminile se sting sufletul meu infloreste doar pentru tine,

daca stele ar cadea oare nu ti-ar fi frica ca e prea mult si prea bine,

in cantec de seara priveam printre oameni la tine,

 lumea mea se face tribut pentru iubire.

Uitati sunt monstrii tacuti cu zale din fier i-am legat de o poarta,

am fugit fara frica  spre lumina din noi,

lasa-te pe spate  in iarba inalta si taci,

asculta cantecul iubirii din pamantul cu flori.

 

Lasă un răspuns

