Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Pasiune Mai 9, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 8:35 pm

M-am trezit intr-o zi intr-o realitate roz din saten ,

 am adormit cu inelul meu cu dragon alb  pe deget,

dragoste te-am gasit langa mine pe perna,

cearsafuri dalbe sunteti ploi de vara,

patul meu cu dragoni si serpi de imparateasa de tarot,

iubire cu ochi caprui si tatuaj nedefinit pe brat pielea ta este ciocolata, sufletul meu te-a sorbit intr-o noapte ,

pana ieri iubeam fantezia si dorul ,

intr-o noapte serpii fermecati m-au purtat catre tine

in vis de regina cu nuferi pe brate,

ieri am lasat pentru tine armurile stralucitoare si m-am scaldat goala intr-o apa adanca,

fericire cu gust de parfum de seara de sambata,

 ploua intr-o noapte peste sabii lasate-n cenusa cu flori doar pentru tine, dragoste,

ma faci sa plec capul in  taceri si -n cuvinte inalte.

 Suflet de leu si-o inima de portelan,

 stranie faptura cu ochii mari ,

m-am pierdut printre nuferi deschisi cu zbor de fluturi albi,

aerul rade cand sunt langa tine,

lasa-ma sa te pictez cu zambet diminetile,

daca am merge pana la capat de lan de porumb vor inflori pentru noi visele.

Lumea mea albastra ape rosii  au venit pana la tine,

am taiat trandafirii cei roz  pentru un pat cu dragonii cei albi si serpii rotati,

salcam inflorit   peste vara din noi,

scutura-te floare de descantec spus in porti de copile cu ochii ca mura,

cu scut si cu arme cu flori vine in viata iubirea.

 

18 Responses to “Pasiune”

  1. maya Says:

    Buna, Bogdanahelp si mii de sczue pentru absenta mea dar imi cunosti problemele

  2. maya Says:

    Scrii senzational!!!
    Povestea ta :Pasiune”si cu cealalta, ‘Suflet vagabond”arata un stil fantastic si original!

    • bogdanahelp Says:

      Multumesc pentru mesajele voastre frumoase, voi explica putin fiecare poveste,
      „Pasiune” exprima dragostea pe neasteptate,
      renuntarea la arme,
      „la „masti de arlechin”,
      la fatade,
      te indragostesti si atat,
      cu pasiune dar si cu inocenta:”in vis de regina cu nuferi pe brate”,

      seductia, „patul meu cu dragoni albi si serpi rotati”…farmecul dupa o noapte de dragoste:
      „M-am tezit intr-o realitate de saten roz”…

      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        „Iubire de tarot” este un vis de fata la o ghicitoare ,
        o frumoasa tiganca,
        „cautam iubiri de tarot prin ceata si taceri de Sfinxi curati si inalti”,
        am vrut sa exprim maretia si abisul dragostei,
        profunzimea de neatins pe care o simti cand te indragostesti,
        fata cauta iubirea in carti de tarot printre lumanari si fum de tigare,
        inselatoarea iubire din carti de tarot dar alege pana la urma speranta:
        „ploua afara peste lalele ude si galbene”,
        desi este putin trista alege puritatea din vise,
        „ca sa te uit am baut intr-o zi paharul pana la fund…”,
        ” pasari negre prindeti in cioc norocul din carti de tarot”….

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Personal ma simt foarte legata de „Ploua peste ape”,
        nu stiu de ce,
        fata care sta pe mal de „apa galbena „cu mere in maini reprezinta Speranta,
        chiar daca s-a trezit dimineata langa nuferi albastrii si pesti morti,
        fata din poveste stie ca ,
        adesea,
        trebuie sa inveti sa te scufunzi sub ape adanci ca sa intelegi ce se intampla in realitate,
        „frumusete de nuferi albastrii cu miros de moarte venind peste ape”,
        exprima durerea adanca,
        pericolul,
        deziluzia,
        dar,
        surprinzator,
        ea alege linistita si aproape fericita sa innoate pana la lumea ei cu ingeri si flori la intrari,
        speranta pe ruine,
        asta este ideea,
        ambitie,
        curaj,
        pasiune intr-o atmosfera bacoviana,
        cam asta am vrut sa transmit,
        ca visele se pot construi mereu din ruine, „ruine din valuri si nuferi”

        bogdanahelp

  3. maya Says:

    Problemele mele s-au agravat, ma gandesc foarte serios la un divort, este o situatie insuportabila
    Cristian este in Spania?
    Ce mai zice?
    Ai inceput as scrii foarte bine, este clar o evolutie, am citit cu mare drag „Suflet vagabond”” si cu amre placere, iar povestea „Pasiune”este super , sa stii..
    Bravo, Bogdanahelp, mi-e dor de o discutie fata in fata cu tine,esti o fata extraordinara cand vrei.
    O foarte buna prietena.
    Tu trebuia sa te faci ofiter de politie sau psiholog, avocat….
    Maya

    • bogdanahelp Says:

      Maya, viata poate fi cu saten roz dimineata si maine panta abrubta,
      du-te la o biserica,
      roaga-te,
      du-te la slujbe,
      nu te grabi cu o asa decizie.
      Mi-e dor de fata aceea puternica si zambareata care s-a luat de” par” pe anumite bloguri pentru mine,
      mai Maya, nu te lasa…lupta pentru casnicia ta,
      pentru omul pe care l-ai iubit si banuiesc ca -l mai iubesti,
      nu te da batuta!
      te astept cu drag,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Drama lui Azur-la-Amurg pe mine m-a socat,
        este o fata extrem de sensibila,
        scrie foarte frumos,
        habar nu am avut,
        in fata mortii nu sunt prea multe de spus niciodata,
        orice cuvant in fata durerii unui om nu-si are sensul,
        povestea mea este o mica picatura penru alinarea oceanului durerii din sufletul acestei fete,
        stii ca uneori habar nu am ce sa spun?
        Cam ce-ar mai fi de spus cand viata unui om este data la modul asta peste cap?!
        Traim printre atatea si atatea drame si habar nu avem uneori ca langa noi sunt oameni care sufera cumplit.

        Un gand bun si multa lumina pentru tine,
        Azur-la -Amurg!

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Eu personal vreau sa multumesc unei femei care a aparut intr-o zi in viata mea si mi-a deschis o usa catre o lume incredibila,
        o femeie simpla,
        pare un inger bun ,
        a stiut sa -mi trimita durerea,
        furia si dezgustul spre vindecare si lumina,
        m-a incurajat si m-a laudat cum o facea poate numai bunica mea odata,
        o femeie ca un inger bun si nesofisticat,
        mi-a aratat ce inseamna sa imparti in tacere linistea intr-o rugaciune intr-o biserica,
        cautarea,
        doar tu printre sfinti,
        mi-a dat intr-o zi un senzational dar,
        darul credintei in Dumnezeu si in puterea miraculoasa a unor rugaciuni,
        nu voi sti niciodata sa-i multumesc indeajuns dar m-a tras de pe marginea unei prapastii si de atunci tot iubesc ingerii, florile si lumina!

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        „Pasiune” este in top saptamana asta.

        bogdanahelp

  4. maya Says:

    La tine se combina sangele rece, forta sufleteasca pe acre o simti din povetsile atle cu un romantism si cu o incredibila frumusete sufleteasca!
    Mi-e dor de tine, Bogdanahelp, la intoarcere vorbim si iesim pe undeva.
    Te pupacesc si te imbratisez cu drag,
    maya

  5. Cristian Says:

    Buna, fetelor!
    Va salut de pe frumoasele tinuturi ale Spaniei
    Bogdanahelp, ce mai faci?
    Nu mai am timp aproape deloc, aiic este super frumos,ai facut un blog excelent Bogdanahelp.
    Ultimile tale povestiri pe acre le-am citit noaptea cu drag m-au facut as zambesc si as fiu fericit
    Bogdanahelp, tu te-ai indragostit?
    iar ma inseli?
    te pupa,
    Cristian

  6. Cristian Says:

    Am primit toate emailurile tale si daca n-am raspuns este pentru ca nu am avut timp, mi-ai zis ca intreaba Maya de mine, imi pare rau , numai lovituri are fata asta , sa aibe grija de ea si vorbeste cu ea , imi fac griji pentru fata asta.
    Cu drag,
    Cristian

  7. Cristian Says:

    Apropos, floarea din poza de la PASIUNE este de senzatie, am vazut un copac in Spania care seamana cu ce ai tu in poza,

    Cristian

  8. Cristian Says:

    Pozele tale de pe blog denota un simt artistic si estetic foarte bine dezvoltat la tine, esti un mic fenomen mai fata si o dulceata,
    aveti grija de voi,,,,

    Cristian

  9. Cristian Says:

    Super bine scrisa PASIUNE evolutia ta este super buna, am citit ce ai publicat tu in Formula As , Puterea credintei, este pe net in numarul 78 sau 79 parca si este prima ta poveste zici, apoi evolutia ta este fantastica mai fata!
    Scrie Puterea credintei pe blogul revistei formula asa undeva in 2009 s-a publicat, ai numele complet acolo, eu am gasit-o al capitolul Spiritualitate

  10. Cristian Says:

    Femeia dea zi nu am gasit-o pe net, zici ca ti-au publicat poveste despre copiiii din institutii, pacat, sa-mi faci si mie un xerox dupa ea, bine ca mai ai revista, se vede clar ascensiunea in scris si pentru asta meriti felicitari!

    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Daaa,
      ca de fiecare data ma flatezi,
      am revistele acasa si acum ,
      am fost atat de bucuroasa,
      ai o senzatie incredibila cand te citesti undeva!
      Multumesc mult Cristian,
      daca ai stii ca intr-o zi m-ai motivat pozitiv poate nu m-ai crede,
      eu sunt mai libera ca fata si ai stiut sa ma duci spre un drum bun,
      nu vanez celebritatea,
      unde s-o vanez,
      la mine pe balcon ,
      eu ajung oricum in belele mari fara sa vreau,
      eu daca mor voi muri violent sa stii,
      dupa viata mea care la suprafata apei este lina dar dedesubt fierbe,
      da ,
      am sange de sarboaica,
      strabunica a fost sarboaica si in zona aceea sunt amestecati,
      numele este o intamplare,
      am fost programata baiat daca iti inchipui!
      Stiu ca lumea ma iubeste si ma citeste si ma simt flatata,
      chiar ma sperie putin treaba asta pentru ca te motiveaza sa d-ai ce ai mai bun in tine si este frumos sa stii!
      Uneori pana si eu Bogdanahelp ma ascund printre flori,
      sa stiti,
      las caii cei mandrii si armele la intrarea in acea gradina cu flori si ma duc si ma ascund dupa tufe unde sunt florile cele mai mari cu castile pe urechi,
      asa fac cand lumea devine cam de neanteles cumva,
      mai torn cerneala verde sau mov,
      depinde de starea mea din acea zi si apoi inchid portile acelea dupa mine cu inca un vis,
      asa nu se va mai pierde niciodata,
      apoi plec ,
      imi i -au caii si armurile si ajung din nou in lumea asta mare si nebuna.
      Nu sunt sclava vreunei fantezii,
      din contra,
      mi-ar placea sa ma indragostesc si sa stiu ca lumea intr-adevar seamana cu gradina mea cu hortensii,
      roza si albastra,
      mai pun ochii pe cate un tip pe drumul meu pe care banuiesc ca as vrea sa-l transform in cel mai bun prieten,
      asa cum este Cristian ,
      mai degraba decat in vre-o mare iubire,
      stiti de ce?
      Pentru ca iubirile trec dar prietenii ar trebui sa ramana!
      Nu -ti d-ai seama Cristiane,
      ce am povestit eu se potriveste in „Fantezie”,
      stii cum se spune: „mai avem nevoie si de iarba!”,
      dar relitatea este ca pana cunosti pe cineva,
      pana te iubeste,
      pana indrazneste,
      pana il cunosti,
      trece vara,
      vine iarna si intru in hibernare ca iarna mi-e somn cam des!
      Lesin de pe-acum,
      la mine nu se potriveste faza cu
      „sa ai pe cineva care sa te incalzeasca „,
      dar ce,
      am ajuns in cripta,
      pentru ca eu oricum iarna ma imbrac bine,
      credeti-ma pe cuvant nu mi-e frig,
      pana cand..pana cand….
      pai eu nu am rabadare cred,
      nu mai bine stau eu cuminte si traznita cum sunt si va scriu voua povesti?
      Ba daaaa….
      Este o filosifie de viata simpla la care am ajuns dupa ani de zile de
      „ba da” si „ba nu” si de „poate”,
      o extraordinara detasare,
      un temperament desi vulcanic la nervi insa inefabil in viata zilnica,
      prea putin ma streseaza parerile celorlalti,
      i-au atitudine cand imaginea mea se sifoneaza rau,
      am un motto foarte clar,
      am pierdut,
      nu-i nimic,
      marchez in reluare!
      As dansa la brat cu viata pe o faleza noaptea la mare daca ar accepta invitatia mea,
      sa se aprinda stelele o noapte doar pentru mine prin apa cu valuri mari,
      imi place sa fiu provocata ca sa vad
      cine sunt eu cu adevarat,
      la mare ar trebui sa planteze salcami roz nu cocotieri carora eu nu le vad rostul,
      sa miroasa dulce si sarat ,
      exact ca dragostea,
      ca divina dragoste,
      o culoare pe nisip,
      cautata de toti si pierduta de multi,
      uneori poate numai pestii ne mai pot spune unde s-a pierdut dragostea pe lume.

      cu drag,
      bogdanahelp


Lasă un răspuns

