Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Fantezie Mai 7, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 2:02 pm

 

Departe de lume infloresc florile mov,

saruta noaptea visele albastre,

mi-ai lasat pe perna  fantezii,

am rasturnat sertarele din nuc cautand iubirea,

pe sarma afara la soare as fi pus fericirea la uscat in vant de vara,

amintire,

dragoste esti fantezie cu gust dulce de noapte de mai.

Uneori pasii se pierd tacuti sub bolte pline de struguri copti ,

undeva s-a scuturat liliacul,

lume de ganduri

ai furat iubirea mea si-ai ascuns-o in copaci inalti printre frunze,

daca am  putea zbura am atinge in zbor cu mana o lume de fantezie.

Sclipeste onixul in cercei batuti  in argintul cel greu,

parul ei este negru si visul prea alb pentru ziua de azi,

prin patul ravasit  ramane parfumul din vise,

cuvertura cu trandafiri mari si rosii acoperi dragostea mea,

secretul iubirii pierdute  in pat dimineata.

Zi de duminica lenesa cu pas usor de fata,

papuc din matase pierdut pe sub pat,

naivitate,

un gand nebun ma tine de mana ,

daca-as putea m-as plimba cu tine pana la Luna,

m-am trezit intr-un vis printre flori mov  iubind cu frenezie o fantezie albastra.

 

One Response to “Fantezie”

  1. Cristian Says:

    FANTEZIE este atat de dulce scrisa incat te simti ca dupa o noapte de dragoste cu cineva, mai Bogdanahelp, tu te indragostisi?

    Cristian


Lasă un răspuns

