Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Visul Mai 6, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 3:38 pm

Visul meu  din zori aprinde privirea si-mi inalta capul in vantul strazii , printre sute de oameni sunt doar eu si visul meu ,

uneori cand ma gandesc la tine zambesc in noapte,

imagine te-as picta pe o panza din aur ,

noroc cu  fir rosu rasucit dupa deget,

dragoste de mur te-am cautat intr-o zi departe  de lume.

Suflet pierdut prin asternut cu broderie de vise,

uneori apari la miezul noptii in visul meu ratacit,

iubire pe perna mi-ai lasat un sarut ,

daca-as fi stiut ca dragostea dispare precum fumul peste satre vara la tara

m-as fi tinut dupa soare,

pentru o dragoste in gust de must rosu si pas de felina pe stanca si nu te-as fi pierdut,

m-as fi facut parfum de bujori roz in drum neumblat  pentru tine.

Dragoste de vara,

 vis pierdut in gust de mare albastra ,

 joc de pesti stravezii ,

uneori valurile trec cu zgomot si -ti fura povestea

  nostalgie tacuta in  ploaie de mai,

vis colorat ca zambetul tau dimineata,

am deschis  portile impreuna,

mai stii?

Nebuna e dragostea la venirea noptii in dulce vis de fata si pariu sfidator pentru viata.

 

Lasă un răspuns

