Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ingeri si soapte Mai 4, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:38 am

 

Intr-o zi am plecat desculta printre frunze uscate ca sa ma-ntalnesc cu ingerul meu pierdut prin taceri,

ti-e bine acolo sus printre nori?

Am deschis usa neagra din fier ,

daca ma tin dupa frunze voi gasi drumul in zori spre lumina si ingeri si flori.

Soapte reci si tacute,

 mi-amintesc parca ieri ca te-ai dus spre lumina ,

 am ramas cu un zambet

sa-nfrunt lumea in zori ,

 gladiole rosii ti-am pus la intrare intr-o noapte in lumea

de ingeri si soapte .

As fi vrut sa pasesc spre stalucirea pierduta cu tine

dar ingerul meu mi-a aratat drumul innapoi ,

si-am ramas singura cu un zambet pe drumul cu ingeri.

Au inflorit gladiole cu  lacrimi in noapte,

platim tribut pentru viata prea mare,

acolo sus este o lume cu ingeri tristi la intrare,

printre soapte si umbre,

ingerul meu ma tine de mana in zori,

viata tacuta cu ingeri plecati prea devreme intr-un vis de gladiole rosii si zbor.

Mereu am vazut gladiolele rosii ca florile gladiatorilor cazuti  in bataliile vietii mult prea devreme,

sange si moarte,

frumusete stranie de flori rosii si pure pentru oamenii ingeri ce pleaca din lumea asta cu gladiole in maini,

razboi pierdut  cu viata mult prea devreme,

 oamenii buni devin nemuritori,

plecam din viata in sarut de gladiole rosii in zori.

 

4 Responses to “Ingeri si soapte”

  1. Cristian Says:

    Imi apre rau pentru tragedia lui azur-la-amurg, am aflat de la tine, saraca fata….
    e frumoasa povestea ta si ai prins bine durerea sa stii.
    Imi place mult!

    Cristian

  2. Cristian Says:

    Comparatia galdiolelor cu gladiatorii este fantastica si excelent de bine gandita.

    Cristian

  3. ZefBoossy Says:

    Just want to say what a great blog you got here!
    I’ve been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

    Thumbs up, and keep it going!

    Cheers
    Christian, iwspo.net


Lasă un răspuns

