Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Iubire stranie Aprilie 30, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:46 pm

 

Ploua noaptea  peste trandafiri roz intr-o gradina de poveste ca zambetul tau printre nori.

Lumea mea cu petale de trandafiri pe jos si fericire ascunsa in boluri de cristal,

 dragostea este in aer numai pentru mine,

  culege-ma  de pe campuri  cu un zambet,

 macar daca-ai stii.

 Florile  soptesc noptile pe drumuri neumblate ,

imi place sa las visele la intrare in lumea  cea mare,

iubesc prea mult realitatea si  ele se joaca cu mine,

uneori aerul se face alb doar pentru tine,

dragoste,

alergi prin parcuri si saruti statuile fara zambet,

tu colorezi lumea dimineata ,

lumea mea,

cu flori si vise si ingeri.

Albastrii ingeri si tacuti ca dragostea mea pentru tine,

eu n-as taia trandafirii,

i-as lasa putrezi pe campuri,

vis din zori,

sa te faci pamant si iubire,

doar pentru mine.

Infloreste porumbul departe ,

 m-as pierde pana la cer si nu m-as  intoarce,

 s-au pierdut libertatea si dragostea undeva in zambet de trandafir ud in noapte.

Iubire stranie te arunc intr-un sertar si te voi uita pana maine,

vis nu prea cuminte,

ascunde-te undeva ,

departe de mine,

poate  intr-o zi te voi cauta ,

dar azi voi lasa in urma mea un vis pierdut pentru tine.

 

One Response to “Iubire stranie”

  1. Cristian Says:

    Foarta interesanta mi se pare viziunea ta cu putrezitul trandafirilor in semn de jertfa, super!

    Cristian


Lasă un răspuns

