Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Ploua peste ape Aprilie 28, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 6:03 pm

Ploua  in somn peste ape tulburi ,

vis intunecat adus la mal impletit cu iarba putreda si uda.

Moarte si viata plutind incet peste apa,

din cer cad ploi tarzii in nopti prea amestecate,

iubirea e fata din vis dintre cer si apa,

ploua peste sufletul meu ,

dimineata am vazut la mal pesti morti printre nuferi albastrii.

Ploaie si vis ,

 se aude vantul soptind ca mi-e dor de visul meu cel albastru,

te-am pierdut printre tei infloriti fara sa-mi pese ,

ai fugit iubire dintr-un joc de puzzle scapat pe covor.

Frumusete de nuferi albastrii cu miros de moarte venind  peste ape,

daca viata -i un joc intr-o ploaie ,

mai bine faci ce vrei ,

joaca-te pentru ca  visele ajung putrede ca pestii cei frumosi si albastrii .

Cerand prea mult de la viata si nimic de regretat o fata sta pe margine de apa galbena cu mere in maini ,

langa pestii cei morti si tristi dar linistea din sufletul fetei tulbura apele rele, durere,

 spala-te ,

 pietre albe daca ma tin dupa voi o voi lua de la inceput,

ruine din vise cu valuri si nuferi in lumea fetei cu mere galbene si cercei din struguri mov pusi ciorchine,

fericire stranie mai bine -as innota linistita pe sub apele reci pana la lumea mea cu flori si ingeri la intrari,

voi calca la noapte singura peste orhidee ,

in drum spre alte vise,

uneori fericirea o gasesti innotand printre pestii cei morti si ape albastre.

 

2 Responses to “Ploua peste ape”

  1. Cristian Says:

    Doamne cat de frumos ai scris asta RUINE DIN VISE CU VALURI SI NUFERI!
    Cateodata scrii ca un inger, sa stii ca am inceput as cred ca ai o imensa deschidere spirituala de poti scrie atat de frumos

    cu drag,
    Cristian

  2. Cristian Says:

    PLOUA PESTE APE este dementiala, prcatic tu ai un enorm potential pentru scris de care nici macar nu esti constienta !
    Atat de frumos ai scris tu despre apa galbena si fata aceea cu mere in maini incat am si vizualizat-o pe margine de apa sa stii

    Ideea este fantastica , ti-am mai zis, tu stii sa intorci lumea cu susul in jos si sa o vezi altfel

    cu drag,
    Cristian


Lasă un răspuns

