Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Lume de castani infloriti Aprilie 25, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 12:53 pm

 

Au inflorit castanii in Bucuresti si liliacul zambeste  greu pe garduri,

intotdeauna mi-au placut  castanii, 

 candelabre stralucitoare in sali imense de bal,

mandrii si solitari  copaci in orasul pierdut .

Daca se face miez de noapte sa nu ma  alungati acasa, castani infloriti,

lasati-ma sa va privesc  dintr-o poveste ,

faceti-mi loc in lumea voastra de taceri  autentice.

Lasati sa arda doar pentru mine florile voastre,

 faclii din   noaptea de Paste,

lumanari albe peste timp,

stranie  lume de castani infloriti,

sarutati-ma in vis ,

ploaie de flori albe peste sufletul meu,

mi-ar placea sa ma mai joc sotronul pe sub castani,

   iubire  tu apari  in viata in parfum de castani infloriti.

 

Lasă un răspuns

