Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Fuga Aprilie 23, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 10:20 pm

 

Am fugit intr-o zi de noi amandoi printre trestii inalte pana la cer ca sagetile rosii pe care  tu le-ai infipt odata in inima mea,

 m-am  impiedicat de prea multele vise si nu te-am mai gasit Iubire.

Daca te-ai ridicat printre nori sau soare habar nu mai am,

 stiu ca mi-ai zambit de undeva,

 tacerile dintre noi sau poate altceva mai puternic  ca moartea,

iubirea ramane in suflet pan’ la sfarsit.

Lanuri de porumb par mari agitate sub vant,

dragoste te imprastii in joc vesel de stiuleti semeti pe camp,

uneori nu mai crezi ca exista si altceva decat pamant.

Daca ai lua bulgarii ca amintiri in plicuri ai simti noaptea  cum te saruta pamantul acela fermecat ,

 ai pleca intr-o zi din nou sa cauti comoara din acel pamant

dar nu mai poti ,

 ai pierdut atat demult incat mana ta este transparenta si soarele arde fata, macar inchide ochii,

stiu,

 uneori si prea multa lumina ucide visul acela curat din zori.

Iubire  razi in soare de vara ,

 pepeni rosii pocnesc  pe campuri triumfatori,

 se scurge rosul cel dulce pana in adancuri si ai vrea sa alegi zaharul pentru eternitate dar pana cand nu vei stii cum e sa te tina altcineva de mana se va amesteca cu pamantul,

in genunchi uneori te-ai fi pus numai ca ea,

dragostea sa nu fi plecat atat de departe.

Campuri goale cu miros de pepeni copti si crapati,

dragostea si  boala  usuca mirosul verde de pe camp.

Oameni si clipe,

fuga prin lan de porumb catre vis si este tot mai departe,

dupa trestii si lanci trifoiul cel mov iti va mangaia fata si trebuie doar  crezi asta,

naluca alergand peste campuri,

fuga de tine Amintire,

 miros de trifoi roz si bulgari negrii de pamant ce se sfarama atat de usor in  palme.

 

One Response to “Fuga”

  1. Cristian Says:

    Mie imi place FUGA sa stii!

    Scrii exceptional pe tema dragostei si variate idei, asta imi place al tine ca incepi intr-un fel si legi intotdeauna titlul de ceea ce ai scris si o faci intr-un mod cu totul original!
    Bravo!

    Cristian


Lasă un răspuns

