Bogdanahelp's Blog

Just another WordPress.com weblog

Papadia Aprilie 17, 2010

Filed under: Povestile mele,Povestile mele,Secvente — bogdanahelp @ 4:58 pm

 

Am suflat intr-o papadie alba si dragostea mea s-a imprastiat spre nori, iubire cu puf de papadie pe rochie din dantela alba,

unde pleci?

Mai ramai sa-mi mai fii  in nopti lumina ,

vorba si ras,

 ai zburat pe geam in noapte si te-ai indreptat spre nicaieri,

curios,

nici sa plang dupa tine nu pot,

iubire ca joc de copii sufland in flori de papadii ai gust cam amar de flori zdrobite si dor,

infloresc departe flori imense de papadii albe ce urca dealuri din tarana maro si viata plange  uneori cand vantul zboara puful spre nori,

lume albastra si mare,

parca nu mai ai ca altadata data zari in soare,

ne pierdem iubirile ca puful papadiilor vara peste campuri,

aceleasi statui zambesc prin ploi si fete lasa flori impletite la picioarele lor,
unii zei sunt  pagani si oamenii uneori atat de straini,

 ploua odata cu flori de maci dintr-un cer acoperit de vise,

cineva mi-a soptit la ureche ca dorintele se implinesc sufland  in flori de papadii,

zbor inalt peste lume, 

sarut furat  ,

lume prea mica pentru atat demulte iubiri,

dragoste  te pierzi  ca un vis parfumat intr-o carte cu semn de papadie ofilita in ea.

 

13 Responses to “Papadia”

  1. Cristian Says:

    Ce faci bogadnahelp, vin peste o saptamana.
    te pupacesc…
    Cu dor de tine, Cristian

  2. maya Says:

    Bogdanahelp ne-am distrat fata in club de-am crapat.
    Am revenit in Bucuresti
    foarte tare comentariul tau „Epilog”

    • bogdanahelp Says:

      Foarte bine, nu ai facut vreun pacat, ai avut o perioada extrem de grea, bine ai facut ca ai iesit mai ales ca si ei i-au placut cluburile, nu mai vorbi prostii!
      te pupa,
      bogdanahelp

  3. Cristian Says:

    Super povestea „Papadia” putin nostalgica dar misto.
    Super!
    Mi-a placut mult atitudinea ta in „Epilog'”, esti o fata super inteligenta.
    Cristian

    • bogdanahelp Says:

      Cateodata, alteori sunt incredibil de proasta, crede-ma pe cuvant.
      „Papadie” este doar fictiune, Maya, mi-am imaginat ca stau intinsa intr-un camp mare cu papadii albe si sufla vantul si puful zboara spre cer, cam triste papadiile pentru ca au ramas singure si fara sclipire.
      La flori m-am gandit nu la oameni, poate parea ciudat, eu cand scriu ma imaginez ca personaj si ma vad de undeva de jos, ca printr-un submarin cu fundul gros din sticla.
      Dragostea este fragila exact ca puful papadiilor, ca viata insasi.

      pupaceala,
      bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Daca tot m-ai intrebat, dintre toate, mie imi place „Samba” cum a iesit, asa traznita tot ca mine!
        Un dans exotic si frumos, la fel ca dragostea, o despartire intre doi oameni care se iubesc fizic prea mult, iubirile acelea patimase dar prea carnale, toti am trait o astfel de dragoste odata in viata, nu ai nimic in comun cu persoana respectiva dar in suflet ti-a picurat otrava atractiei aproape de nebunie, asta am vrut sa spun in ‘Samba” si apoi dezamagirea de final: „iti las tacerile de dupa o petrecere cu dans de samba”,
        gustul acela amar al despartirii de cineva pe care l-ai iubit cu intensitate, iubire care ti-a ars sufletul, „la usa ta sunt trandafiri uscati” exprima un regret, o amintire, o idee…

        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Iubire exotica care te-a pecetluit si pe care desi ai adorat-o ai uitat-o peste timp, sunt iubiri care te ard pe dinauntru si din tine ramane scrumul si cenusa, ramane vorba si ochii inrositi de plans, uneori nici asta nu poti
        sa faci pentru ca -ti d-ai seama ca n-are sens, orice ai face, el sau ea au plecat pe o usa si nu se va mai intoarce, ce conteaza ca tu te simti ca o papusa Barbie sau ca un Don Juan de inchiriat, ai iubit, el sau ea s-au jucat si s-a terminat, trebuie sa te impaci cu asta.
        Este sentimentul acela penibil de a te simti prostit si vagabond dar sufletul tau asa suparat cum este va fi sarutat in vise de ingeri, intotdeauna ingerii coboara de acolo de sus langa oamenii care sunt in tristeti adanci, ei vor aduce pacea in suflete si lumina!
        cu drag,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        „Dans” si „Vin si margarete” sunt doua ode inchinate vietii si bucuriei de a trai, suntem mereu in pericol in aceasta lume, din ce in ce mai mult traim langa pericol, dar aici este farmecul, de a -ti face drum printre serpi si de a merge innainte cu irisi albastrii in maini.
        „Zambet” , „Sarba ” si „Bucurie” la fel, cele mai dragi sunt „Gradina cu hortensii” , „Piatra”, „Suflet de magnolie”, „Fazanii”, „Margelele” „Tiganca”, „Cateodata si ingerii plang”, unde am lasat putin din sufletul meu liber.
        Spui tu Maya ca eu merit un premiu, ma mai apuca si pe mine , sunt si eu om, dar voi sunteti cel mai frumos cadou din viata mea si personal consider acest blog drept cea mai frumoasa realizare personala, aici ma regasesc, aici plang, aici zambesc si invat sa iubesc alaturi de voi,
        mi-ati redefinit sensul cuvantului „prietenie” si al camaraderiei.

        va multumesc,
        bogdanahelp

      • bogdanahelp Says:

        Nu exista un secret al fericirii, exista arta de a imparti cu altii binele primit de la viata si de la divinitate, orice Bine facut in viata se va intoarce sub forma altui bine intr-o zi , poate fi mai aproape decat crezi, bogatia si luxul distrug frumusetea sufletului dar bogatia impartita cu altii sub diverse forme va atrage intr-o zi o altfel de bogatie, poate iti faci un obicei din a te duce sa aprinzi lumanari intr-un loc drag sau de a imparti paine si covrigi , dar iti faci din asta un obicei,
        a face bine ca o rugaciune,
        altfel nu avem nici-o sansa intr-o astfel de lume,
        binele facut iti ofera propria protectie impotriva raului, el te va privi dar nu te va atinge,
        langa tine vor inflori cactusii otravitori dar tu vei urma drumul drept.

        bogdanahelp

  4. Cristian Says:

    Buna,
    Bogdanahelp!
    Toate comentariile tale mi-au adus zambetul si linistea de care aveam nevoie cu totii in fiecare zi.
    cu drag,
    Cristian

  5. Maya Says:

    Bogdanahelp,a intorc duminica, ne vedem saptamana viitoare.
    Foarte frumos ce ai scris.
    Te pup,
    Maya

  6. Maya Says:

    Foarte frumos ce ai spus despre noi
    te pupa, Maya


Lasă un răspuns

